Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg og ex har barn sammen, vært sammen i 5 år, vi begge er 30 år å det ble slutt for 1 år siden. 

Den siste tiden har vi hatt utrolig god kommunikasjon mellom oss, men jeg har et stort "problem", eller dilemma. 

Vi møtes av og til i helgene/ukedagene, da aldri oss alene, men med barna involvert i bildet. 

Men når kvelden nærmer seg, ungene er lagt, så begynner hun bli småflørtete, vi ser tv, gjør normale ting, men kan plutselig ut av det blå spørre, skal vi ha sex, vil du sove over, kan du vokse bikini linja min osv. 

Å jeg faller jo hver jævla gang for de der forespørselen hennes å er med på "leken", klarer liksom ikke si nei eller sette en stopper på det, for hun var min eneste og store kjærlighet (har hatt flere kjærester gjennom livet). Pr dags dato bryr jeg meg ikke om hun har hatt sex med noen andre i mellomtiden fra sist vi møttes, om hun har en flørt eller flørter med noen osv.. Jeg er følelse messing på det planet ikke knyttet til henne, da jeg ikke føler noe sjalusi eller noe slikt ovenfor henne, men igjen sitter det et stort "jeg elsker deg" i mitt hjerte for henne, i min store ville drøm ønsker jeg vel egentlig bare at vi blir sammen igjen å blir den familien vi var for 1 år siden (hun forlot meg), men er ho heller ikke følelses tilknyttet til henne sånn mere, kanskje jeg elsker henne for den hun er, eller elsker henne å tvunget meg selv videre, i dont know.. 

Men sånn egentlig ser jeg jo ikke problemet i det vi holder på med, men i bakhodet synes jeg det er litt fucked up, at vi puler på hverandre, oppfører oss nesten som kjærester når vi er sammen en dag (sover aldri hos henne av eget valg selv om hun har tilbudt akkurat det). 

Kysser ikke fårran barna, å gjør det egentlig ikke utenom heller selv om vi er alene ilag en kveld, men sex, klining, dusj ilag etter å litt sånn kjæreste kos resten av kvelden i form av å sitte/ligge i sofan ilag å se film/serie og kose oss, det gjør vi, så neste gang vi møtes, så møtes vi som exer å sitter ikke nært hverandre, elller lignende før sexen dukker opp i bildet. 

Vi har tatt ettermiddags lurer ilag, men jeg sovner skjeldent da så går som regel ut å stua som nå, å gjør mitt til hun våkner. 

Hun har utrykt et ønske om oss sammen, å sir det var hennes største feil å gå ifra meg ifjor, men at det igjen ser vanskelig ut å kunne bli sammen osv. 

Å jeg er sånn ca helt enig, men er dette så lurt å holde på med? 

For min del slipper jeg jakte på andre for sex og nærhet, har fantastisk sex ilag, begge vet hva en liker osv, så føles NESTEN ut som en sexpartnere med litt ekstra bonuser inn i bildet uten å være sammen, men igjen.. Dette er jo min EX.......

Før eller siden tar det jo stopp, hun eller jeg finner en partner, å hvordan vil den som blir levnet igjen reagere.. Ønsker ikke såre henne hvis det plutselig skulle skje. 

Should i put an end to this? 

Aldri følt meg så forvirret i hele mitt liv, men igjen er det trygt å godt. Jeg vet til å me at en hun synes er veldig kjekk å ønske om å møte han skal skje om 1 måneds tid, å jeg kan faktisk ikke bry meg mere å ønsker henne kun det beste å håper vel sånn sett at det går hennes vei med denne mannen (de har ikke møtes før men skriver mye ilag ifølge henne). 

Mvh, i dont know what the fuck this is. 

Anonymkode: 531ee...184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du se for deg et liv sammen med henne? Kanskje utvide familien med flere barn? 

Det er sjeldent ting blir så innmari bra fordi man blir sammen igjen og skal man klare det så må man gjøre en innsats. 

Spørsmålet er jo om du virkelig elsker henne nok til at du vil leve med henne... 

Og er svaret nei, så burde du ta ansvar nok til at du avslutter hva det enn et dere driver med, beklageligvis. Gjør det før noen blir såret og stemningen blir dårlig. Kanskje det er bra med en pulepause så du faktisk kan finne ut hva du selv ønsker. 

Jeg var den som har gått tilbake i et forhold og som nå vil ut av det igjen. Det ble aldri noe bedre dessverre.

Anonymkode: 5aa31...680

Skrevet

TS her. 

Det du sier kan fort avklare det store spørsmålet. 

Anonymkode: 531ee...184

Skrevet

Det høres ikke ut som hun er emosjonelt over deg heller, syns dere skylder barn det å finne ut om felles framtid er mulig. Ta den tøffe praten men uten streng tone. 

Framover eller full stopp må det bli, sånn litt her og der kan enda dårlig hvis en av dere blir seriøs med en ny. 

Anonymkode: 4f168...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...