AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 Hva er dommen? Kan vi uansett bare klappe for at det i det hele tatt er mulig?! đđ Anonymkode: 7f634...6de 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
FrankDrebin Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 HĂžrte en av de nye lĂ„tene deres, de hĂžres fortsatt ut som ABBA. Det i seg selv er en god ting. 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Natta1980 Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 Halvparten av lĂ„tene er veldig fine, syns jeg. Resten er helt ok men nĂ„r ikke helt opp. Ser de har fĂ„tt mye dĂ„rlige anmeldelser. Heldigvis bryr de seg ikke om det, og de har fortsatt masse fans som digger dem. Syns sĂ„ absolutt det fortsatt hĂžres ut som ABBA. Selv om noen kritikere kanskje forventer 10 nye lĂ„ter ala Dancing Queen, syns jeg det blir helt feil. Det sier seg selv at de ikke klarer Ă„ toppe nĂ„, den stĂžrste suksessen de en gang hadde. Men det spiller ingen rolle. Musikken i seg selv er bra. Vokalen er bra. Stemningen og budskapet er bra. Eneste jeg syns er som sagt at enkelte av lĂ„tene er litt enkle og for sukkersĂžte, altsĂ„ snakker om balladene. Syns ogsĂ„ det er bra at de ikke er pĂ„virket av dagens musikk eller prĂžver Ă„ etterligne den 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Entern Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 Natta1980 skrev (5 timer siden): Syns ogsĂ„ det er bra at de ikke er pĂ„virket av dagens musikk eller prĂžver Ă„ etterligne den Enig, ABBA er ABBA  2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
DeLorean Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 Don't Shut Me Down er en fantastisk lĂ„t. Helt pĂ„ hĂžyde med det beste de har gjort etter min mening. Magisk lĂ„t. En to-tre andre lĂ„ter som ogsĂ„ er gode, men albumet skjemmes litt av kjipe ballader. Og litt for mye danseband faktor pĂ„ noen lĂ„ter. Alt i alt, en firer fra meg. Et respektabelt comeback. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Del Skrevet 9. desember 2021 Har ventet med Ă„ hĂžre pĂ„ albumet frem til idag, og som en som setter stor pris pĂ„ alt av ABBA, inkludert bootleg som jeg kommer over, er jeg overrasket over kvaliteten pĂ„ det de har fĂ„tt til med tanke pĂ„ at anmeldelsene ikke har vĂŠrt all verden. Fullstendig enig i at "Don't Shut Me Down" er mer enn god, men synes heller ikke resten av sangene akkurat er direkte dĂ„rlige; sangstemmene til ABBA-jentene har etter min mening holdt seg veldig godt med tanke pĂ„ at dette tross alt er personer som om noen Ă„r fyller 80. HĂ„per de ikke gir seg med dette, men gir ut mer gammelt materiale som aldri har blitt gitt ut; skulle gjerne ha hĂžrt en ferdig ABBA-versjon av "Just Like That"; synd at de ikke tok den med her - 10 sanger blir i minste laget. Bortsett fra dette er "Voyage" etter min mening alt i alt et imponerende album. - Brian Anonymkode: df61b...aa5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ