GĂ„ til innhold

Abbas nye plate

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er dommen?

Kan vi uansett bare klappe for at det i det hele tatt er mulig?! 👏👏

Anonymkode: 7f634...6de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

HÞrte en av de nye lÄtene deres, de hÞres fortsatt ut som ABBA. Det i seg selv er en god ting. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 2 uker senere...

Halvparten av lÄtene er veldig fine, syns jeg. Resten er helt ok men nÄr ikke helt opp.

Ser de har fÄtt mye dÄrlige anmeldelser. Heldigvis bryr de seg ikke om det, og de har fortsatt masse fans som digger dem.

Syns sÄ absolutt det fortsatt hÞres ut som ABBA.

Selv om noen kritikere kanskje forventer 10 nye lÄter ala Dancing Queen, syns jeg det blir helt feil. Det sier seg selv at de ikke klarer Ä toppe nÄ, den stÞrste suksessen de en gang hadde. Men det spiller ingen rolle. Musikken i seg selv er bra. Vokalen er bra. Stemningen og budskapet er bra. 

Eneste jeg syns er som sagt at enkelte av lÄtene er litt enkle og for sukkersÞte, altsÄ snakker om balladene.

Syns ogsÄ det er bra at de ikke er pÄvirket av dagens musikk eller prÞver Ä etterligne den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Natta1980 skrev (5 timer siden):

Syns ogsÄ det er bra at de ikke er pÄvirket av dagens musikk eller prÞver Ä etterligne den :)

Enig, ABBA er ABBA :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Don't Shut Me Down er en fantastisk lÄt. Helt pÄ hÞyde med det beste de har gjort etter min mening. Magisk lÄt. 

En to-tre andre lÄter som ogsÄ er gode, men albumet skjemmes litt av kjipe ballader. Og litt for mye danseband faktor pÄ noen lÄter. Alt i alt, en firer fra meg. Et respektabelt comeback. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 3 uker senere...

Har ventet med Ä hÞre pÄ albumet frem til idag, og som en som setter stor pris pÄ alt av ABBA, inkludert bootleg som jeg kommer over, er jeg overrasket over kvaliteten pÄ det de har fÄtt til med tanke pÄ at anmeldelsene ikke har vÊrt all verden.

Fullstendig enig i at "Don't Shut Me Down" er mer enn god, men synes heller ikke resten av sangene akkurat er direkte dÄrlige; sangstemmene til ABBA-jentene har etter min mening holdt seg veldig godt med tanke pÄ at dette tross alt er personer som om noen Är fyller 80.

HĂ„per de ikke gir seg med dette, men gir ut mer gammelt materiale som aldri har blitt gitt ut; skulle gjerne ha hĂžrt en ferdig ABBA-versjon av "Just Like That"; synd at de ikke tok den med her - 10 sanger blir i minste laget. Bortsett fra dette er "Voyage" etter min mening alt i alt et imponerende album.

- Brian

341239c4-8b0c-4427-93bf-93ff52cd9375?fit

Anonymkode: df61b...aa5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...