AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Hva er dommen? Kan vi uansett bare klappe for at det i det hele tatt er mulig?! 👏👏 Anonymkode: 7f634...6de 3
FrankDrebin Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Hørte en av de nye låtene deres, de høres fortsatt ut som ABBA. Det i seg selv er en god ting. 3
Natta1980 Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Halvparten av låtene er veldig fine, syns jeg. Resten er helt ok men når ikke helt opp. Ser de har fått mye dårlige anmeldelser. Heldigvis bryr de seg ikke om det, og de har fortsatt masse fans som digger dem. Syns så absolutt det fortsatt høres ut som ABBA. Selv om noen kritikere kanskje forventer 10 nye låter ala Dancing Queen, syns jeg det blir helt feil. Det sier seg selv at de ikke klarer å toppe nå, den største suksessen de en gang hadde. Men det spiller ingen rolle. Musikken i seg selv er bra. Vokalen er bra. Stemningen og budskapet er bra. Eneste jeg syns er som sagt at enkelte av låtene er litt enkle og for sukkersøte, altså snakker om balladene. Syns også det er bra at de ikke er påvirket av dagens musikk eller prøver å etterligne den 1
Entern Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Natta1980 skrev (5 timer siden): Syns også det er bra at de ikke er påvirket av dagens musikk eller prøver å etterligne den Enig, ABBA er ABBA 2
DeLorean Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Don't Shut Me Down er en fantastisk låt. Helt på høyde med det beste de har gjort etter min mening. Magisk låt. En to-tre andre låter som også er gode, men albumet skjemmes litt av kjipe ballader. Og litt for mye danseband faktor på noen låter. Alt i alt, en firer fra meg. Et respektabelt comeback. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Har ventet med å høre på albumet frem til idag, og som en som setter stor pris på alt av ABBA, inkludert bootleg som jeg kommer over, er jeg overrasket over kvaliteten på det de har fått til med tanke på at anmeldelsene ikke har vært all verden. Fullstendig enig i at "Don't Shut Me Down" er mer enn god, men synes heller ikke resten av sangene akkurat er direkte dårlige; sangstemmene til ABBA-jentene har etter min mening holdt seg veldig godt med tanke på at dette tross alt er personer som om noen år fyller 80. Håper de ikke gir seg med dette, men gir ut mer gammelt materiale som aldri har blitt gitt ut; skulle gjerne ha hørt en ferdig ABBA-versjon av "Just Like That"; synd at de ikke tok den med her - 10 sanger blir i minste laget. Bortsett fra dette er "Voyage" etter min mening alt i alt et imponerende album. - Brian Anonymkode: df61b...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå