AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Kommer fra et hjem der mamma og pappa hadde mye verdier sammen. Pappa vraket mamma til fordel for en yngre utgave som han hadde bak mammas rygg i flere år og vips sto mamma uten hus og hjem! Pappa er en tyran fra en annen verden, og har ikke behandlet min mor noe pent, dessverre! Han fikk henne til å tro at etter 35 års ekteskap skulle hun ikke få en eneste krone! Mamma ble syk og lagt inn på psykiatrisk! Jeg tok mamma sitt parti å hyret en advokat og det skulle bli rettssak men mamma var for syk til å klare å gjennomgå en slik prosedyre og pappa ga mamma et hus i Oslo.. Nå har mammas advokat lagt merke til at huset pappa bor i som et mitt barndomshjem også «eies» av mamma og det vil derfor si at mamma har krav på 12 millioner! Dette vet mamma og hun er usikker på hva hun skal gjøre og lar meg ta «avgjørelsen» Mamma har fått kreft og framtiden er uviss. Mamma sier hun er bitter over at hun ikke tok «kampen» med far og fikk mer av det hun hadde rett på etter skilsmissen. Pengene og eiendommen var deres og de hadde jobbet hardt for dette sammen i mange år! Pappa er «skummel» og han har truet både meg og henne etter dette, og jeg har ingenting kontakt med han lenge og har ikke snakket med han på 2 år! Advokaten til mamma ønsker å ta opp kampen slik at mamma får de 12 millionene hun har krav på, men da må jeg hjelpe henne. Jeg har veldig lyst, men er redd for om jeg «orker» dette da jeg må hjelpe mye til og det krever mye. Disse pengene er mamma og våre, da pappa sin nye familie har kommet til dekket bord å tatt det meste. Pappa sier han skal gjøre meg arveløs fordi jeg har kjempet for mamma.. Hva tenker dere? Skal jeg krige imot djevelen å la mamma få de millionene? De vil jo bli mine og mine barn sine framfor pappas nye «familie».. Eller bare la det gå å la mamma få fred og la pappa få det meste.. Anonymkode: 52158...95c 1
Firtina Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Hadde gjort som advokaten sier. Lykke til uansett hva dere velger. Håper moren din blir bra igjen ❤️ 27
Kristin70 Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Hvis sleip pappa har lurt kreftsyk mamma for penger hadde jeg gått til krig mot sleip pappa. Advokaten gjør det meste av arbeidet, men det er slitsomt - lykke til 🙂 27
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Hadde tatt kampen, absolutt. Stakkars moren din ❤️ Anonymkode: 2bf08...75b 8
anon321 Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Ja, det er selvfølgelig en belastning å stå i en slik sak. Men om den er såpass tydelig som du legger den frem, så er det bare å gjennomføre. Det er begrenset hvor mye tid og oppmerksomhet noe slikt tar, all den tid man har advokater. Legg arbeidsoppgavene på advokaten, involver deg/dere minimalt - og så er det selvfølgelig verdt 12 millioner. 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Kjør på heier på deg Anonymkode: 584af...545 5
Egenskap Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 Egentlig har ikke det noe med deg å gjøre. Du er deres barn og skal være fri til å leve og lykkes på andre områder i livet. Det er særdeles vanskelig posisjon å stå som barn av sine foreldre, og det er særdeles beklagelig at du har måtte få se kynismen i foreldre og måten en part kan utnytte den andre. 35 år er lenge. Jeg tror du skal hvile og tillate at advokaten gjør arbeidet. Jeg regner med du har fokus på ditt arbeidsliv og familie, det er der du skal være.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 Denne kampen tar du, ts. For din mor og for dine egne barn. Anonymkode: 99db4...01b 10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #9 Skrevet 5. november 2021 Kristin70 skrev (18 minutter siden): Hvis sleip pappa har lurt kreftsyk mamma for penger hadde jeg gått til krig mot sleip pappa. Advokaten gjør det meste av arbeidet, men det er slitsomt - lykke til 🙂 Ja, han har behandlet henne umenneskelig! Jeg har kriget mot han allerede da mamma fikk et hus etter skilsmissen og jeg gjorde det meste av arbeidet for henne.. Dette har ført til mye krig innad i familien og folk synes det er sykt at jeg fortsatt står oppreist etter alt av dritt jeg fikk! Jeg anmeldte pappa til slutt da han spredte rykter om meg og min familie som var ren løgn.. Dette var det minste kravet mamma skulle få, men pappa har fortalt alle i familien at vi har lurt mamma og har han blitt forsøkt lurt.. Idioten mener at lover og regler ikke gjelder han, og i følge han skal ikke han dele. Han skal ha ALT selv😩 Anonymkode: 52158...95c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #10 Skrevet 5. november 2021 Egenskap skrev (12 minutter siden): Egentlig har ikke det noe med deg å gjøre. Du er deres barn og skal være fri til å leve og lykkes på andre områder i livet. Det er særdeles vanskelig posisjon å stå som barn av sine foreldre, og det er særdeles beklagelig at du har måtte få se kynismen i foreldre og måten en part kan utnytte den andre. 35 år er lenge. Jeg tror du skal hvile og tillate at advokaten gjør arbeidet. Jeg regner med du har fokus på ditt arbeidsliv og familie, det er der du skal være. Men du svarer ikke på spørsmålet.. Advokaten ønsker å ta kampen men jeg må ta kampen for mamma da hun er syk. Dvs at hva som måtte skje som følger av dette vil måtte ramme meg og min familie. Min far er nok en slags psykopat. Anonymkode: 52158...95c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #11 Skrevet 5. november 2021 12 mill kan komme godt med når man har kreft. Man kan få behandling i utlandet hvis det skulle komme til det. Anonymkode: e14fc...cca 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #12 Skrevet 5. november 2021 Har så lyst å vinne over denne syke mannen, men vet at hevnen blir ille! Mannen er syk! Anonymkode: 52158...95c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #13 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 12 mill kan komme godt med når man har kreft. Man kan få behandling i utlandet hvis det skulle komme til det. Anonymkode: e14fc...cca Ja, du har rett! Anonymkode: 52158...95c 2
Carrot Skrevet 5. november 2021 #14 Skrevet 5. november 2021 Ta kampen TS, hvis din far er en drittsekk (noe det virker som han er) vil han neppe bli bedre med årene. Jeg ville stått i det om jeg var deg. 10
godfisk Skrevet 5. november 2021 #15 Skrevet 5. november 2021 Hva vil det si at huset han bor i «eies» av din mor? Er hun tinglyst eier av eiendommen, eller er det noen omstendigheter som gjør at du setter henne som eier i hermetegn? Mener advokaten at dere har en god sak? Har dere en god advokat? Hvis advokaten trenger hjelp bør du stille opp, ellers bør du kanskje konsentrere kreftene om å ta vare på dine nærmeste. 2
Maleficenta Skrevet 5. november 2021 #16 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kommer fra et hjem der mamma og pappa hadde mye verdier sammen. Pappa vraket mamma til fordel for en yngre utgave som han hadde bak mammas rygg i flere år og vips sto mamma uten hus og hjem! Pappa er en tyran fra en annen verden, og har ikke behandlet min mor noe pent, dessverre! Han fikk henne til å tro at etter 35 års ekteskap skulle hun ikke få en eneste krone! Mamma ble syk og lagt inn på psykiatrisk! Jeg tok mamma sitt parti å hyret en advokat og det skulle bli rettssak men mamma var for syk til å klare å gjennomgå en slik prosedyre og pappa ga mamma et hus i Oslo.. Nå har mammas advokat lagt merke til at huset pappa bor i som et mitt barndomshjem også «eies» av mamma og det vil derfor si at mamma har krav på 12 millioner! Dette vet mamma og hun er usikker på hva hun skal gjøre og lar meg ta «avgjørelsen» Mamma har fått kreft og framtiden er uviss. Mamma sier hun er bitter over at hun ikke tok «kampen» med far og fikk mer av det hun hadde rett på etter skilsmissen. Pengene og eiendommen var deres og de hadde jobbet hardt for dette sammen i mange år! Pappa er «skummel» og han har truet både meg og henne etter dette, og jeg har ingenting kontakt med han lenge og har ikke snakket med han på 2 år! Advokaten til mamma ønsker å ta opp kampen slik at mamma får de 12 millionene hun har krav på, men da må jeg hjelpe henne. Jeg har veldig lyst, men er redd for om jeg «orker» dette da jeg må hjelpe mye til og det krever mye. Disse pengene er mamma og våre, da pappa sin nye familie har kommet til dekket bord å tatt det meste. Pappa sier han skal gjøre meg arveløs fordi jeg har kjempet for mamma.. Hva tenker dere? Skal jeg krige imot djevelen å la mamma få de millionene? De vil jo bli mine og mine barn sine framfor pappas nye «familie».. Eller bare la det gå å la mamma få fred og la pappa få det meste.. Anonymkode: 52158...95c jeg ville kriget. Kjemp for det du og din mor har krav på 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #17 Skrevet 5. november 2021 Jeg ville forvisset meg om det er mulig å takle et eventuelt tap i retten. Ut over det så virker det som om forholdet til faren til ts er så dårlig at det neppe blir noe dårligere om de går til rettslige skritt. Dessuten er12 millioner mye penger. Og det er penger som moren kan ha veldig godt nytte av. Og sannsynligvis vil både ts og hennes barn også ha glede av disse. Penger er ikke alt her i verden, men når faren uansett har gjort ts arveløs så hadde jeg nok tatt den belastningen. Anonymkode: 3f105...db6 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #18 Skrevet 5. november 2021 Er særeie innvolvert her? Anonymkode: f24ea...3f3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #19 Skrevet 5. november 2021 "Nå har mammas advokat lagt merke til at huset pappa bor i som et mitt barndomshjem også «eies» av mamma og det vil derfor si at mamma har krav på 12 millioner!" "Lagt merke til"? Dette er jo noe din mor må ha visst allerede, og en advokat skulle ha sett etter første konsultasjon. Og det er ikke noen lang kamp i rettsvesenet dersom hun faktisk eier boligen. Anonymkode: 5fcad...57f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #20 Skrevet 5. november 2021 Hvis hun har krav på penger etter skilsmissen, så bør hun kjempe for dem. Han kan ikke gjøre deg arveløs. Du har krav på en bestemt sum av hans verdier uansett. Anonymkode: e1003...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå