Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg snakker med en fyr nå for første gang siden jeg slo opp med eksen våren 2021. Han er kjempesøt og fin mot meg. Gir meg masse komplimenter, vil møtes ofte, spør hvordan dagen min er, hvordan det går og er skikkelig respektfull. Jeg har kjent han siden mai, men vi begynte ikke å snakke på «den» måten før for noen uker siden. Så vi har møttes flere ganger ettersom vi har felles venner. Men jeg klarer ikke å legge fra meg tankene om at han er for kjekk og «kul» for meg. Føler på en måte at jeg har lurt han til å tro at jeg er penere og mer interessant enn det jeg faktisk er. Og at han har «glemt» at jeg er litt større enn han. Jeg var litt større enn eksen min også, men jeg syntes ikke han var så kjekk eller kul så det gikk fint. Vi har ikke vært intime enda og det bare stresser meg enda mer. Føler selvtilliten min er helt på bånn og jeg vil nesten ikke ha noe med det motsatte kjønn å gjøre pga det.. Har ikke vært med noen andre enn eksen min siden vi slo opp (han er ute av bildet nå).

Klarer ikke legge fra meg disse tankene selv om jeg vet at de egentlig er skikkelig dust. Er det noen som har råd til hvordan jeg skal håndtere de tankene eller noe sånt? Eller erfaring med det samme?

Anonymkode: 387e9...cd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så eksen din var ikke så kjekk og kul at det gjorde noe at du var større? Når du måler folk på den måten, bedre/verre osv, så er du dømt til å tape, alltid. Du kan ikke tenke sånn. Enten er du her og du er deg selv og han er seg selv, eller så er det jo bare overfladiske spill. 

Anonymkode: dc7db...77e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så eksen din var ikke så kjekk og kul at det gjorde noe at du var større? Når du måler folk på den måten, bedre/verre osv, så er du dømt til å tape, alltid. Du kan ikke tenke sånn. Enten er du her og du er deg selv og han er seg selv, eller så er det jo bare overfladiske spill. 

Anonymkode: dc7db...77e

ts her

Jeg har hele livet hatt skikkelig dårlig selvtillit så det har etterhvert blitt til at jeg tenker sånn dessverre. Og det er det jeg har lyst til å slutte med, for jeg har merket hvor mye det stopper meg fra å gjøre ting jeg har lyst til. 

Anonymkode: 387e9...cd1

Skrevet

Har du tenkt på terapi?

Hva ønsker du med dette forholdet?

1. Finne deg en kjærlighetspartner?

2. Eller finne deg en overfladisk pen fotomodell som også er ute etter en overfladisk fotomodell, og
så dumper dere hverandre når dere får sjans på noen som er penere? 

Nr 2 - det er ikke slik livet fungerer for oss som ønsker stabilitet og som ikke har tid og råd til å flytte inn på smikkerommet og treningssenter, og spe på med plastisk kirurgi og 20000 i utgifter månedlig hos frisøren.

Ingen er perfekte, og ikke daten din heller. Ta en titt i speilet! Jag vekk styggen på ryggen, og gi deg selv noen skikkelig fine komplimenter. Det "stygge" du ser i speilet, er det kun du selv som ser! Fordi du har dårlig selvtillit. Han kommer til å synes du er kjempefin! Og de kiloene du snakker om, er deilige former 😊

Anonymkode: 4111b...748

• Liker 2
Skrevet

11B6E0D8-53E1-4B0F-BC06-3A62574B9FD8.jpeg

Anonymkode: 6aac8...320

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr overskriften?

Anonymkode: 6cb20...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...