Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan ser disse ut? Jeg har så dårlig fantasi på sånt. Finnes det noen nettside man kan hente inspirasjon til? Eller har dere bilder av det dere har laget? Vil gjerne lage selv, men har ikke peiling på sånt.
Boogie Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Her er det noen linker med masse inspirasjon. Kort. Ellers kan du se på Panduro Panduro Mye fint du kan lage!! Skal selv lage kort, meny og takkekort..Har ikke laget de enda! Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 jeg fikk inspirasjon her www.kortshop.com
Huldra:) Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Jeg lager selv, og har bla. funnet inspirasjon på noen av sidene under. Kanskje du finner noe her? Lykke til thedoo.co.uk confetti.co.uk wedding-orders.com decorium.no finestationary.com greengrass-design.com libra-designs.co.uk crowninvitations.com baggaleybergstrom.co.uk theweddinginvitation.co.uk harriet-dufton.co.uk bumblebeeuk.com thealternativeinvite.co.uk mandalaybride.co.uk chocolatechatter.com picturepalace.co.uk thesilvernutmeg.co.uk the-whitehouse.uk.com eccadesigns.co.uk thefavourcompany.co.uk whole-caboodle.co.uk carteblanchecreations.co.uk thorntons.co.uk emptybox.co.uk norwaydesigns.no designenvy.com beau-coup.com bryllupskort.no kortshop.no blikkfang.no visualvoice.no paper-source.com calligraphen.se romance.se dittkort.no rettelinjer.no mygatsby.com the-wedding-service.com lovesmelovesmeknot.co.uk helensaradesigns.co.uk millieandme.net papermonkeys.co.uk daisies.biz diddygilly.co.uk debijaynedesigns.co.uk worrynot.co.uk randrcrafts.co.uk creativecarddesigns.co.uk theletterpresshouse.com annaclaybourne.com emmasdesigns.co.uk cleverdickidesigns.co.uk carringtoncards.co.uk kortdesign.no familieskatter.no youreinvited.com bellaterra.net jeanmessentials.com paperstyle.com
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan ser disse ut? Jeg har så dårlig fantasi på sånt. Finnes det noen nettside man kan hente inspirasjon til? Eller har dere bilder av det dere har laget? Vil gjerne lage selv, men har ikke peiling på sånt. ← Og hva slags program bruker dere til å lage invitasjonene? Hvor finner dere "effektene" liksom? rapper de fra andre sider? hehe..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan ser disse ut? Jeg har så dårlig fantasi på sånt. Finnes det noen nettside man kan hente inspirasjon til? Eller har dere bilder av det dere har laget? Vil gjerne lage selv, men har ikke peiling på sånt. ← Og hvordan får dere kuttet til kortene/ bordkortene ordentlig? Å bruke saks blir vel ikke så bra...
Huldra:) Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 På skoler og i noen papirbutikker har depapirkuttere du kan bruke. Å bruke saks blir ujevnt... Når du spør om hva slags program vi bruker så vet jeg ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt. Mener du skrifttype på PCen? Jeg lager alle invitasjonene for hånd, og printer ut skriften vanlig i word...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 På skoler og i noen papirbutikker har depapirkuttere du kan bruke. Å bruke saks blir ujevnt... Når du spør om hva slags program vi bruker så vet jeg ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt. Mener du skrifttype på PCen? Jeg lager alle invitasjonene for hånd, og printer ut skriften vanlig i word... ← Åja, tenkte hvis det kanskje var noe bilde e.l. på kortene. Men man kan kanskje lage det i word også. Tenkte mer på Photoshop e.l.
linky Skrevet 6. oktober 2005 #10 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Og hvordan får dere kuttet til kortene/ bordkortene ordentlig? Å bruke saks blir vel ikke så bra... ← vi laget menykortene selv til vårt bryllup, og vi fikk kuttet dem opp på binders i en sånn papirkutter. det ble ganske bra. Endret 6. oktober 2005 av brudzilla
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 vi laget menykortene selv til vårt bryllup, og vi fikk kuttet dem opp på binders i en sånn papirkutter. det ble ganske bra. ← Kan man bare dra dit og benytte den maskinen?
sensommer brud Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Vi laget alt selv vi også. Brukte en bok fra Panduro som inspirasjon. Invitasjonene laget vi enkle med et stempel på utsiden, så et grønt litt gjennomsiktig ark inni hvor teksten var printet ut på printeren hjemme. Bandt det hele sammen med tynt hvitt silkebånd. Brukte windows publisher for å lage teksten. Vi gjorde det samme med menyene, mens vielses programmene ble laget direkte i windows publisher og skrevet ut på litt tykkere hvitt papir. Bordkort var bare hvite kort med klistremerke i hjørnet og håndkrevet navn. Disse stilte vi opp mot serivetten. Gjør det enkelt hvis du ikke er vant til slike hobby ting, vi erfarte at de enkleste tingene så best ut.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #13 Skrevet 6. oktober 2005 Kan man bare dra dit og benytte den maskinen? ← De gjorde nå det for oss, vi spurte pent og det var ingen problem. så du kan jo høre med en bindersbutikk om du har mulighet
linky Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 De gjorde nå det for oss, vi spurte pent og det var ingen problem. så du kan jo høre med en bindersbutikk om du har mulighet ← det var meg jah
Annie78 Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 Ang. kutting: vi brukte tapetkniv. Ble helt bein og fint. Overlot det til mannen.... Vi lagde kortene på Photoshop, satte inn et lite bilde av oss selv, bilde av kirken på baksiden, sammen med et utrolig fint lite vers jeg fant et sted... Inni hadde vi tatt bilde av en rose og lagde den som bakgrunn, sånn svakt bilde som bakgrunn for teksten. Og så knyttet jeg et bånd rundt kortet. Pent og enkelt. :-D
miss77 Skrevet 8. oktober 2005 #16 Skrevet 8. oktober 2005 Har også tenkt å skjære. Utstyret har ikke kommet i hus, men kan gi tilbakemeld. om hvordan det funker. Ellers hørtes det jo vanvittig greit (og snilt ut av Binders) å bistå med papirkutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå