AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg har panikk! Leier bolig og måtte henge opp myggnetting til dør i sommer og skulle forsiktig ta bort alt nå. Kjenner flere som bruker dette og har aldri skjedd. Limet fra borrelåsen tok maling og en bit av karmen med seg. Hva kan jeg gjøre? Det på bildet er ikke det verste. Anonymkode: 2154d...f65
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Mal over? Dette skjer mår feil maling er brukt, er min erfaring.. Anonymkode: df956...70a 2
newman01 Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Gammel gulnet furupanel uten grunning? Du får si fra til huseier at de må gjøre forarbeidet skikkelig neste gang de pusser opp 3
Devilheart Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Uhell kan skje når som helst, hvem som helst, uavhengig om man leier eller eier. Ta kontakt med huseier og forklar det som har skjedd. Enten vil vedkommende fikse det selv når du flytter ut, eller si du må fikse det selv og gi nødvendig hjelp til materialer.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Dårlig grunnarbeid og det der vil jeg tro går under normal slitasje. Anonymkode: 8372e...f76 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Jeg hadde bare snakket med huseier og sagt at du kan male over. Anonymkode: ce940...cfe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå