Gå til innhold

Hvordan liker du daten din, fyldig og stram eller tynn og slankere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker

AnonymBruker    8 797 092  18 281 783

Jeg har gått ned 10 kilo og veier nå 57 kg på min 163 cm høye kropp. Utpå klærne ser jeg smashing ut (synes jeg selv da ;) ) og får utrolig mange fine komentarer på akuratt det. Og jeg har nå en veldig god selvtillitt med klærne på. Bruker str 36. 

Men naken henger alt. Puppene er helt flate og henger, rumpa er blitt paddeflat og henger langt ned på baksiden av låra. navlen har fått et lite hudlag hengende over seg og generelt føler jeg at skinnet er en størrelse for stort. Og jeg trener og trener for å få det til å sitte litt strammere. Men ingen nytte. Kan ikke trene på seg pupper liksom og resten er også (pokker) så vanskelig å få stramt... 

Så hva er å foretrekke tenker dere?  Tynn og slankere hud, eller lott fyldigere og strammere hud? 

Er redd en eventuelt date skal få en overraskelse som han ikke var forberedt på. 

Anonymkode: 0b1e3...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har gått ned 10 kilo og veier nå 57 kg på min 163 cm høye kropp. Utpå klærne ser jeg smashing ut (synes jeg selv da ;) ) og får utrolig mange fine komentarer på akuratt det. Og jeg har nå en veldig god selvtillitt med klærne på. Bruker str 36. 

Men naken henger alt. Puppene er helt flate og henger, rumpa er blitt paddeflat og henger langt ned på baksiden av låra. navlen har fått et lite hudlag hengende over seg og generelt føler jeg at skinnet er en størrelse for stort. Og jeg trener og trener for å få det til å sitte litt strammere. Men ingen nytte. Kan ikke trene på seg pupper liksom og resten er også (pokker) så vanskelig å få stramt... 

Så hva er å foretrekke tenker dere?  Tynn og slankere hud, eller lott fyldigere og strammere hud? 

Er redd en eventuelt date skal få en overraskelse som han ikke var forberedt på. 

Anonymkode: 0b1e3...456

Sikkert ikke det du helst ønsker å høre når du har gått ned i vekt… men for min del:

Foretrekker damer som er i øvre del av normalområdet – altså det man gjerne kaller "noen kilo ekstra".

• Liker 1
Skrevet

Liker dem tykke og gode.

Anonymkode: 478c8...c5f

Skrevet

Liker dem smarte og morsomme.

Anonymkode: caefd...908

• Liker 3
Skrevet

Liker dem overvektige, minst 35 BMI, helst med barn og uføretrygdet.

Anonymkode: 160a9...ae2

• Liker 1
Skrevet

Wow, den tankegangen din høres ekstremt skadelig ut. Men mindre du bare er ute etter ONS så er det personligheten og kjemien som betyr noe, ikke ett par kg pluss eller minus. 

Du skriver ingenting om hvor gammel du er, men med alderen begynner alt å henge enten du vil det eller ei.

Hvis du er stolt over kroppen din som den er og utstråler selvtillit vil ikke daten din merke en liten hudflik over navlen. 

Anonymkode: 5885c...c5b

Skrevet

hei.

jeg er ikke mann å dater ikke damer.

men ville bare støtte deg litt å si bra jobbe. Fortsett å trene styrketrening så vil noe av det som henger løst stramme seg etterhvert.

hvis daten ikke liker deg som du er, så går du videre til neste.

Anonymkode: f49c9...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...