AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg har prøvd flere renser som ikke skal skylles av, men jeg klarer bare ikke la være å skylle ansiktet etterpå. Føler det blir for mange lag i ansiktet siden jeg bruker både serum og krem etterpå. Kan vel være noe med at jeg har skylt ansiktet daglig i over 30 år. Flere som har det sånn, som bare MÅ skylle av rens, uavhengig av type? Selv micellarvann må jeg skylle av 😅 Anonymkode: e0fb6...89f 1
flusa Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har prøvd flere renser som ikke skal skylles av, men jeg klarer bare ikke la være å skylle ansiktet etterpå. Føler det blir for mange lag i ansiktet siden jeg bruker både serum og krem etterpå. Kan vel være noe med at jeg har skylt ansiktet daglig i over 30 år. Flere som har det sånn, som bare MÅ skylle av rens, uavhengig av type? Selv micellarvann må jeg skylle av 😅 Anonymkode: e0fb6...89f Jeg skyller ikke av micellarvann, men andre renser skyller jeg av. Bruker forsåvidt rensetyper som både fjerner sminke og smuss. Føler jeg må skylle det av ellers blir jo sminken liggende på huden..
Blingblingtahei Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Ja, skyller av alt, til og med micellarvann😜 nå bruker jeg det ikke så ofte, men når jeg bruker så må jeg skylle av, syntes det klør og jeg vet jeg lett får eksem av sånt 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Aldri hørt om micellarvann. Alle rensene jeg har, enten de er oljebasert eller vannbasert, må vaskes av. Som vannrens foretrekker jeg en som skummer seg. Anonymkode: 44b44...44b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Det er bare bra å skylle av micellarvann også. Man må ikke, men det er bedre for huden om man gjør det. Gjør det samme selv. Anonymkode: 44ea9...a1b
Fabienne Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Det er nok derfor jeg misliker micellarvann. Jeg må skylle uansett, og da kan jeg like gjerne bruke annen type rens. Jeg bruker en oljerens pluss en skumrens om kvelden og en gelerens om morgenen i dusjen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 https://www.beautyheaven.com.au/makeup/rinse-off-micellar-water/ jeg pleier alltid å skylle før toner etter micellarvann, etterlater en film på huden Anonymkode: 48a87...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå