AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #21 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Styr unna Fyllingsdalen, inkludert Bønes og Bjørge! Kom heller til Os, snart er den nye veien klar og da går ting kjapt! Anonymkode: 68a6d...091 Hvor kjapt går det med den nye veien da? 😅 ts Anonymkode: a1fe7...b2f
ToveM Skrevet 6. november 2021 #22 Skrevet 6. november 2021 (endret) Godvik/Drotningsvik er vel greie plasser. I alle fall når jeg vokste opp. Endret 6. november 2021 av ToveM 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #23 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor kjapt går det med den nye veien da? 😅 ts Anonymkode: a1fe7...b2f 17min fra Os til Bergen sies det. Anonymkode: 68a6d...091
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #24 Skrevet 6. november 2021 Bor i løvås i Fyllingsdalen og har gjort det i 9 år. Rolig og hyggelig nabolag. Barna trives godt og de har mange venner i nærheten. Skolene her er enten løvås eller seljedalen, mine hører til sistnevnte og der har vi bare vært fornøyd 👍 Anonymkode: ff8d1...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #25 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor i løvås i Fyllingsdalen og har gjort det i 9 år. Rolig og hyggelig nabolag. Barna trives godt og de har mange venner i nærheten. Skolene her er enten løvås eller seljedalen, mine hører til sistnevnte og der har vi bare vært fornøyd 👍 Anonymkode: ff8d1...9ce Og det tar i underkant av 10 minutter med buss inn til sentrum. Anonymkode: ff8d1...9ce 3
Nokia Skrevet 7. november 2021 #26 Skrevet 7. november 2021 Bor selv på Sotra, og jobber på Sotra - så slipper køene som er aldeles heftige her ute. Vi er imidlertid på utkikk etter nytt hus ifm jobbskifte neste år, og har et ønske om å bo på Strusshamn på Askøy, hvor vi har flere vennepar som bor. Det er sentralt, kort vei til Bergen, en veldig god skole, godt miljø blant barn/unge, nært sjø og mange eneboliger = trygt, godt og ressurssterkt miljø.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #27 Skrevet 7. november 2021 Du må jo nesten se på hvor du får noe til 2 mill. Det er vel ikke så mange steder du får det lengre? Er vel over 2 mill for noe i Fyllingsdalen og, særlig Bønes og Bjørge Anonymkode: f5cb4...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå