AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Hører om utleie av klær, folk som har 30 jeans og 100 par sko i skapet og kjøper seg nytt antrekk til hver anledning. Hva er vitsen? Blir man ikke glad i klærne sine? Et fint antrekk vil jeg gjerne bruke igjen og igjen. Er ikke redd for å være «hun med den prikkede genseren». Hva er det man vil vise/bevise med å ha på noe nytt hele tiden? Søke. Etter bekreftelse/komplimenter? Anonymkode: 480af...43c 12
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Jeg er interessert i klær og sko, og liker å kjøpe nye ting. Hva andre mener om klærne mine gir jeg fullstendig blaffen i. Anonymkode: b9063...9e0 5
Carrot Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Jeg liker klær men jeg får fort lei av det "gamle" så jeg kjøper gjerne nytt til spesielle annledninger. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hører om utleie av klær, folk som har 30 jeans og 100 par sko i skapet og kjøper seg nytt antrekk til hver anledning. Hva er vitsen? Blir man ikke glad i klærne sine? Et fint antrekk vil jeg gjerne bruke igjen og igjen. Er ikke redd for å være «hun med den prikkede genseren». Hva er det man vil vise/bevise med å ha på noe nytt hele tiden? Søke. Etter bekreftelse/komplimenter? Anonymkode: 480af...43c Er veldig glad i sko og klær, er min hobby. Og synes ikke 30 jeans og 100 par sko er så ille, har sikkert mer enn det dobbelte selv😎 Anonymkode: 3bd88...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Er glad jeg ikke er slik dame som må ha hele tiden noe nytt. Bruker gjerne de klær og sko så lenge de er hel. Anonymkode: f5049...14b 6
Zooey Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Jeg vet ikke. Kjenner ingen som tenker sånn. Selv kjøper jeg heller sjeldnere klær og kjøper enten brukt eller investerer i noe som er etisk produsert og holder lengre. Kjøpte mye oftere klær i 20-årene, men har prøvd å ta et oppgjør med forbruket mitt og behovet for å alltid kjøpe noe nytt. 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 Utleie av klær er jo kjempesmart når det kommer til miljø og lommebok. Jeg har kun hørt om utleie av kjoler (og vesker) og kunne fint benyttet meg av en slik tjeneste om jeg skulle i bryllup hvor jeg ikke hadde en passende kjole for anledningen Anonymkode: be618...d7b 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 Jeg har sluttet å kjøpe klær hele tiden for det gjør meg ikke lykkeligere har jeg erfart så da kan jeg like gjerne la være. Kjøper bare hvis det er noe jeg trenger. Anonymkode: 6a951...4aa 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #9 Skrevet 5. november 2021 Kjenner ingen som må stille i nye antrekk, eller som har en veldig stor garderobe. Er kanskje i et annet miljø enn deg? Synes egentlig det å være for opphengt i klær er litt... Harry? Gjenbruk er jo heldigvis i vinden nå, med tanke på hvor miljøfientlig mote og fast fashion er. Anonymkode: 30dd6...c38 4
LeneXCII Skrevet 5. november 2021 #10 Skrevet 5. november 2021 Du trenger ikke nødvendigvis nye klær, mye kan gjøres med å skifte på tilbehøret!
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2021 #11 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er veldig glad i sko og klær, er min hobby. Og synes ikke 30 jeans og 100 par sko er så ille, har sikkert mer enn det dobbelte selv😎 Anonymkode: 3bd88...ca6 Jeg har to jeans og tre par sko.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #12 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjenner ingen som må stille i nye antrekk, eller som har en veldig stor garderobe. Er kanskje i et annet miljø enn deg? Synes egentlig det å være for opphengt i klær er litt... Harry? Gjenbruk er jo heldigvis i vinden nå, med tanke på hvor miljøfientlig mote og fast fashion er. Anonymkode: 30dd6...c38 Jeg syns det er harry å bry som om at andre er interessert i klær. Anonymkode: b9063...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #13 Skrevet 5. november 2021 Kjenner ingen som har det sånn. De tilhører sikkert et miljø der sånne ting er status. Det høres slitsomt ut. Anonymkode: 25f2d...214 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #14 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjenner ingen som har det sånn. De tilhører sikkert et miljø der sånne ting er status. Det høres slitsomt ut. Anonymkode: 25f2d...214 Du skjønner ikke at folk er forskjellige og har ulike interesser? Noen er faktisk interessert i klær og sko uten at det har noe med status å gjøre. Det er en oppriktig interesse. Anonymkode: b9063...9e0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 Man kan gjøre mye bare med å bytte skjerf eller sjal, der har mange noe å lære av franske kvinner. Anonymkode: be6cc...051
Gjest wwoman Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 Hvorfor bry seg om hvor mye eller lite klær folk har? Eller hvor ofte eller sjeldent folk kjøper kler?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 Får egentlig aldri komplimenter eller oppmerksomhet rundt det jeg har på meg eller hvordan jeg ser ut, men kjøper endel klær allikevel. Jeg har allikevel ikke 100 par sko eller 30 par jeans og er ikke redd for å bruke klær om igjen. Jeg liker å føle meg fin, men en kjole kan styles på ulike måter. En annen jakke/blazer, en annen type strømpebukse, andre smykker osv. Jeg synes det er viktigere om man faktisk bruker klærne man har enn hvor mye man har. Anonymkode: 6caca...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 Må man det? Jeg bruker igrunnen bare maks 10 plagg i omløp. Anonymkode: 69bd1...3d5
Coronas Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 Tja si det. Jeg skjønner det heller ikke. Jeg kjøper klær mest fordi det er slitt. Bruker mest klær også fordi en ikke kan gå naken. Skulle ønske jeg bodde i tropene. T-skjorte og shorts, bikini eller kjole og flipp flopps 😍
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #20 Skrevet 8. november 2021 Kom på denne tråden mens jeg leste denne artikkelen. https://www.nrk.no/urix/motebransjen-vil-kutte-co__-men-vil-ikke-kutte-bruk-og-kast-1.15722384 Anonymkode: 30dd6...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå