AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg har gått ned 10 kilo og veier nå 57 kg på min 163 cm høye kropp. Utpå klærne ser jeg smashing ut (synes jeg selv da ) og får utrolig mange fine komentarer på akuratt det. Og jeg har nå en veldig god selvtillitt med klærne på. Men naken henger alt. Puppene er helt flate og henger, rumpa er blitt paddeflat og henger langt ned på baksiden av låra. navlen har fått et lite hudlag hengende over seg og generelt føler jeg at skinnet er en størrelse for stort. Jeg har også keisersnittarr som har fått et ekstra hudlag hengende over seg. Og jeg trener og trener for å få det til å sitte litt strammere. Men ingen nytte. Kan ikke trene på seg pupper liksom... Før likte jeg meg ikke slik jeg så ut i klærne. Det føltes klumpete og lite grasiøst. MEN puppene og rumpa var fyldigere og egentlig ganske flotte og skinnet generelt så mye sunnere ut. Så hva er å foretrekke tenker dere? Anonymkode: 2915f...8e7
Petra75 Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Haha, sliter med samme problem. Men har kommet fram til at det er best å se bra ut med klærne på, det er flest som ser meg på den måten. Kjæresten er glad han får se meg naken uansett hvor skrukkete og flat jeg har blitt. Og så er det jo best for helsa, da.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Synes det høres rart ut at du har fått så mye heng av kun 10 kg vektnedgang?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Ang puppene, der kan man jo operere, enten ved å løfte de eller ved å legge inn implantat (trenger ikke være store implantat liksom). rumpa må du trene opp, gjør masse rumpeøvelser. Anonymkode: 25198...968
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Synes det høres rart ut at du har fått så mye heng av kun 10 kg vektnedgang? 10 kilo på en liten kropp er egentlig ganske mye når vekten generelt ikke er så veldig høy fra før av. Anonymkode: 2915f...8e7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Foretrekker feit og stram, over tynn med hengende/slakk hud. Siden du spør, svarer jeg ærlig. Jeg synes ingenting er mer turn off en slakk eller løs hud. Da er overvektig 100 ganger bedre. Anonymkode: bb0ae...30d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 Rumpa kan du trene for å få fylt den litt ut igjen, om du vil selvsagt Jeg tenker det ikke er et godt alternativ å bli overvektig igjen heller. Alle har noen problemområder, jobb med å akseptere deg selv, jeg er sikker på at du er fin akkurat som du er Anonymkode: 10242...86f
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. november 2021 #8 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 10 kilo på en liten kropp er egentlig ganske mye når vekten generelt ikke er så veldig høy fra før av. Anonymkode: 2915f...8e7 Men når vekta ikke var så høy tidligere, skjønner jeg ikke hvorfor det blir så mye hud av det Uansett, TS, for helsa er det uansett best å være slank, så du får tenke på det. Det er vel uansett ikke så mange som skal se deg uten klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå