AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 Til de som vet: Etter samlivsbrudd skal jeg kjøpe leilighet, men er ikke kjent med hvordan det er å bo i blokk/ leilighet i Fetsund. Er det slik at det samler seg en del «ressurssvake» på samme sted? Mange kommunale boliger? Jeg er fra Oslo opprinnelig, så jeg aner ikke. Har bare bodd i enebolig i Fetsund i ca. to år, så bare lurer litt. Har et barn jeg skal ha samvær med 50%. Anonymkode: 0ab8c...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 Satser på å høre fra noen som bor i Fetsund etter hvert Anonymkode: 0ab8c...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til de som vet: Etter samlivsbrudd skal jeg kjøpe leilighet, men er ikke kjent med hvordan det er å bo i blokk/ leilighet i Fetsund. Er det slik at det samler seg en del «ressurssvake» på samme sted? Mange kommunale boliger? Jeg er fra Oslo opprinnelig, så jeg aner ikke. Har bare bodd i enebolig i Fetsund i ca. to år, så bare lurer litt. Har et barn jeg skal ha samvær med 50%. Anonymkode: 0ab8c...7d3 Hva mener du med «ressurssvake»? Du virker fordomsfull. Anonymkode: 3a3f2...fd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Del Skrevet 5. november 2021 Du havner ikke i en blokk med «ressurssvake» dersom du ikke er det selv 🙂 Anonymkode: 3feb6...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg er oppvokst der og godt kjent i området 😊 har inntrykk av at det bor mest eldre mennesker i blokkene i sentrum hvertfall, og litt single. Mest vanlige folk i Fetsund uansett så ville ikke vært så bekymret for det! Anonymkode: f4dba...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er oppvokst der og godt kjent i området 😊 har inntrykk av at det bor mest eldre mennesker i blokkene i sentrum hvertfall, og litt single. Mest vanlige folk i Fetsund uansett så ville ikke vært så bekymret for det! Anonymkode: f4dba...cb8 Takk for svar! Budsjettet mitt er på 3600000-3800000, så da satser jeg på en 3-roms. Men prisene er høye for de nyeste leilighetene, så prisene blir avgjørende for hvor jeg kjøper (selvsagt). Ts Anonymkode: 0ab8c...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SAS87 Skrevet 5. november 2021 #7 Del Skrevet 5. november 2021 Er fra Fetsund selv, vil tenke at det er helt topp å bo i blokk i Fetsund 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå