Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en dame på 40 som er uføretrygded og bor på hybel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne vært sammen med en singel, dame på 40 år uten barn og som aldri har hatt kjæreste og er uføretrygded på minstesats og må leie en hybel? 

Jeg er snill og ren og pen, men har stor sosial angst og dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 22cc4...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Problemet er nok heller hvordan jeg skulle treffe deg og bli kjent med deg. Og vite at du eventuelt hadde vært interessert i meg. Dette er ofte vanskelig om du er sjenert.

Dvs du er nødt til å bli kjent med menn, og vise at du kan være åpen for mer. På et eller annet vis. Det kan jo være ved å være på en datingapp feks.

Anonymkode: 2c27d...b46

• Liker 17
Skrevet

Mange menn liker å passe på kjæresten sin 😊👍

Anonymkode: 35c66...6d1

• Liker 12
Skrevet

Nei, det hadde nok ikke funket for meg. Hadde sikkert kunnet ha sex med deg, men være i fast forhold? Nei, hadde vært trøblete og slitsomt å alltid måtte ha passet på deg og dirigert.

Anonymkode: 9c405...ed7

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det viktigste er at hun ikke har barn :)

Anonymkode: 1e86b...99e

• Liker 5
Skrevet

Ja kunne det

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som kunne vært sammen med en singel, dame på 40 år uten barn og som aldri har hatt kjæreste og er uføretrygded på minstesats og må leie en hybel? 

Hvori landet bor den dama 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg står respekt av dere menn som ikke dømmer denne dama. 
Det betyr vel ingenting om hun er uføretrygda eller har ingen barn 🙂👍

Anonymkode: d0bdc...74c

• Liker 11
Skrevet

jeg er også uføretrygdet. midt i trettiårene. ingen barn (eget valg pga uførhet) slank og helt normalt utseende.
nylig samlivsbrudd. mannen ville aldri bruke tid med meg.,...da jeg sa til han at jeg ikke hadde lyst å sitte som 80 åring å se tilbake på livet og alt jeg hadde gjort var å sitte hjemme å vente på han / være ensom,  sa han til meg:
"hvor skal du finne noen andre",.... i et toneleie som lot meg sitte igjen med følelsen av å være den ynkeligste og minst elskbare personen som eksisterer.,....

det er godt å se at det finnes folk der ute som ikke ville brydd seg om uførhet.for det tærer på å føle seg som en byrde.

Anonymkode: 4b09a...967

• Liker 14
Skrevet

Ikke noe problem det. Spiller ingen rolle hvor mye hun tjener så lenge vi er tiltrukket av hverandre og har ting til felles.

Samtidig ville jeg kanskje, om jeg var henne, vurdert å flytte. Det går an å få et husbanklån selv på minstesats, og jeg tror det gjør mye for selvtillit og egenverdi å eie og råde over noe eget, samt kunne ta litt kontroll på økonomien. Å leie i storbyen på den inntekten, betyr ofte å bruke 70% av inntekten på å finansiere investeringsobjektet til en eller annen spekulant, med minimalt til overs for sparing, samtidig som du kan bli kastet ut i en fei om eier vil selge eller dattera hans skal studere.

• Liker 4
Skrevet

tror det kommer an på hvor du bor TS.

Jeg er ikke ufør og har slitt masse med dating. Jeg synes mennene jager etter noe bedre og bedre og bedre. At dating er et spill som handler om å vinne den beste fineste dama som har mest. 

Jeg har nå funnet en student og dater han i stedet, det er veldig koselig og ikke like mye jag etter å "ha mest" Men jeg bor i Bærum og her er det jo veldig jag etter det materielle og mange fasademennekser som ser etter andre fasadefolk. 

Jeg synes det er lettere å finne hverandre litt lengre unna oslo. og ikke i de områdene som er veldig "rike".

Anonymkode: 8ba5d...4cf

Skrevet

Umulig å svare på uten å vite hvordan du ser ut, men mest sannsynlig ikke. Om du er attraktiv så er nok ligging en mulighet, men du blir nok tilsidesatt til fordel for noen som er 15-20år yngre enn deg. 

Anonymkode: 14498...d70

Skrevet

Det du nevner er ingen « dealbreaker»

Anonymkode: 9b20c...5e0

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Men det er jo forskjell på uføretrygdete også. Jeg kjenner ei ufør som er hjemme 90% av tiden, gjør lite og interesserer seg for lite. Og så kjenner jeg ei uforetrygdet som gjør veldedighet, trener og tar vare på seg selv, og som vil hjelpe andre opp og frem. Sistnevnte kunne jeg lett forelsket meg i fremfor en dame med solid utdannelse og mye penger i banken. Fordi jeg er veldig svak for kvinner som ser andre og som vil hjelpe andre opp og frem selv om de selv ikke fikk de beste kortene tildelt. Alt handler om hva en gjør med livet sitt.

Anonymkode: 2207d...124

• Liker 7
Skrevet
On 11/5/2021 at 10:28 AM, AnonymBruker said:

sa han til meg:
"hvor skal du finne noen andre",.... i et toneleie som lot meg sitte igjen med følelsen av å være den ynkeligste og minst elskbare personen som eksisterer.,....

Herregud så stygt sagt. Et normalt menneske ville aldri si noe sånt til noen andre. En skikkelig drittsekk han der.

Anonymkode: c1b45...3a2

• Liker 1
Skrevet
On 11/5/2021 at 6:16 AM, AnonymBruker said:

Ja jeg kunne godt datet en som deg. Ingen problem. Så lenge det er kjemi så spiller det ingen rolle for meg hvordan din livssituasjon ellers er.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 10.28):

da jeg sa til han at jeg ikke hadde lyst å sitte som 80 åring å se tilbake på livet og alt jeg hadde gjort var å sitte hjemme å vente på han / være ensom,  sa han til meg:
"hvor skal du finne noen andre"

Du vet hva de sier på tik tok, bli den dama han ikke kunne få !

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 13.38):

Du vet hva de sier på tik tok, bli den dama han ikke kunne få !

bruker ikke tiktok, så vet ikke hva de sier der. jeg vet jeg ikke er stygg eller uattraktiv.
aldri vært ute på byen uten å bli lagt ann på, dog begynner det å bli noen år siden, men føler formen og utseende er bedre nå enn hva det var i 20årene,...

Skrevet

Uføretrygdet er vel helt ubetydelig med mindre det er fordi du er en latsabb. 

40år er derimot 20 år for gammelt. 100% dealbreaker.

Anonymkode: 14498...d70

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 14.17):

tror det kommer an på hvor du bor TS.

Jeg er ikke ufør og har slitt masse med dating. Jeg synes mennene jager etter noe bedre og bedre og bedre. At dating er et spill som handler om å vinne den beste fineste dama som har mest. 

Jeg har nå funnet en student og dater han i stedet, det er veldig koselig og ikke like mye jag etter å "ha mest" Men jeg bor i Bærum og her er det jo veldig jag etter det materielle og mange fasademennekser som ser etter andre fasadefolk. 

Jeg synes det er lettere å finne hverandre litt lengre unna oslo. og ikke i de områdene som er veldig "rike".

Du er cougar

Anonymkode: 8353a...dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...