Gjest Xavia Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Arg... bordplassering ja. Det hadde jeg ikke tenkt på. Det er vel greit om gjestene vet hvor de skal sitte. Hvordan er det "vanlig" å plassere slekt og venner? Vi bli ikke mange. Foreldre, søsken m/ følge og forlovere m/følge, det er alt. Ble så usikker på hvordan jeg skal gjøre det... Noen med gode tips? Blande familier? Hvem, hva, hvor? Hjelp!!!
Huldra:) Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Ville nok hatt foreldrene på begge sider av brudeparet. Forloverne tvers over brudeparet, og mikset resten litt på tvers av familier og sånn. Men jeg er jo av den mening at par bør få sitte sammen da Kanskje du bør tenke på gjestenes alder, interesser, etc når du plasserer dem slik at praten kan flyte lett for alle?
Søta Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Ville nok hatt foreldrene på begge sider av brudeparet. Forloverne tvers over brudeparet, og mikset resten litt på tvers av familier og sånn. Men jeg er jo av den mening at par bør få sitte sammen da Kanskje du bør tenke på gjestenes alder, interesser, etc når du plasserer dem slik at praten kan flyte lett for alle? ← Den skriver jeg under på! Plasser par ved siden av hverandre og sett folk med samme alder og innteresser sammen - onkler og tanter sammen og søsken sammen..
Gjest Xavia Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har tenkt ligg som deg Huldra. Foreldre ved siden av oss, forlovere rett ovenfor oss, og så mikser vi resten. Tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå