Gå til innhold

De viktigste plaggene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk bruker masse penger på fancy yttertøy, men virker som mange glemmer de aller viktigste plaggene, kanskje fordi de er mer intime? 

Jeg tenker at det kanskje viktigste plagget av alt er en god truse/ boxer eller hva man bruker. Sitter den galt tar det minutter før dagen og kanskje uka er ødelagt. Neste plagg er sokker, gode sokker er kjempeviktig for at føttene puster og at man ikke får gnagsår. Så sko, sko er ekstremt viktig at støtter opp og gir demping der de skal. Og så følger gode t-skjorter. Det øvrige dreier seg om varme, slippe ut eller holde på nok, avstøtende regn etc. Men disse fire kan gjøre dagen til et mareritt, eller helt komfortabelt og uproblematisk. Enig? 

jeg mener, jeg har hatt truser som har gitt gnagsår rundt 0830 på morgenen. Da vet du at dagen blir lang og tung. Trusene kastes etter endt dag... Samme med dårlige sokker. Er ikke disse plaggene mye viktigere enn folk tenker på?  

Anonymkode: 909fc...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at truser er viktige, men ikke resten. Jeg har aldri opplevd dårlige sokker, jeg bruker t-skjorter kun om sommeren og jeg må ikke ha sko med god demping.

Anonymkode: d481a...9ea

Skrevet

Jeg tenker du har en veldig praktisk tilnærming til klesplagg. Så det er jo forskjeller blant folk. Jeg går ikke med t-skjorter for eksempel, så det er ikke viktig for meg. 

Anonymkode: aed3d...b41

• Liker 3
Skrevet

Viktigste plagget for meg å kjøpe rett er jeans

Anonymkode: 7f364...5b8

• Liker 1
Skrevet

Sko er veldig viktig synes jeg. Litt surt dersom hele antrekket er bra og du frykter at noen skal "oppdage" de usle skoene du har på. Viktigst er at de er gode å bruke selvsagt, men de kan være fine og.

Anonymkode: f6881...849

• Liker 1
Skrevet

For de av oss som har større pupper enn gjennomsnittet er en god og støttende BH som sitter skikkelig nesten enda viktigere enn truser og sko. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Enig

Bruker verken truse, sokker eller t-skjorter på jobb.

Ikke helt enig i at dette er de viktigste plggen.

Anonymkode: 7a2cf...a22

• Liker 1
Skrevet

Gode sko er jeg helt avhengig av. Ellers så er jeg gammel nok til å vite omtrent hva slags type klær og undertøy som fungerer for min kropp, og det trenger absolutt ikke å være fancy eller dyrt. Men jeg skyr polyester som pesten.

Anonymkode: 31efc...022

• Liker 2
Skrevet

undertøy er viktig ja.

• Trusene mine er utvaska, og noen begynner å få løse tråder. Må nok kjøpe nye neste år. De skal være kjedelige, nøytrale, puste godt, tåle høye temperaturer, og sitte godt, uten å klemme. 
  • Bh hater jeg å gå med, men må nok ha noen nye der også snart. Har mista 13 cm rundt brystet, så må ha mindre cup ved neste kjøp.
  • Sokker som klemmer er grusomt.

syns også t-skjorter bør være behagelige og pustende. Bruker dem for å unngå svette i gensere. Så kan jeg heller slenge t-skjortene ofte i vask, i stedet for å slenge en genser i vask etter en dags bruk.

Anonymkode: 74eb2...a78

Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samme her aldri sokker eller truse verken på jobb eller hjemme, t-skjorte bruker jeg utenom jobb😊

Skrevet

Enig i sokker! De må være passe varme, passe tykke, sitte godt uten å klemme.. Grusomt med sokker som er for stramme øverst, sklir ned, eller er for varme eller kalde.

Anonymkode: 013a1...284

Skrevet

Gnagsår av truser er det rareste jeg har lest. 

Bukser som sitter godt er det viktigste for meg tror jeg.

Anonymkode: 1ae0d...39c

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Gnagsår av truser er det rareste jeg har lest. 

Bukser som sitter godt er det viktigste for meg tror jeg.

Leser ikke mye rart da gitt om det er det rareste... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Truseløs? Vasker veldig mye klær da? Jeg bruker ikke t-skjorter under skjorter, men trenger heldigvis ikke gå med skjorte så ofte på jobb lenger. Da ble skjortene vasket etter en dags bruk, samme som jeg gjør med t-skjorter, men de slipper jeg å stryke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Leser ikke mye rart da gitt om det er det rareste... 

Jo, det gjør jeg. Får man gnagsår av ei truse må man gå opp en størrelse eller to. Eller tre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker ikke mye penger på klær, jeg elsker å gå på salg😍

Og få to poser stappfulle med klær til hele familien for 300 kr,er mere interessant for meg enn å kjøpe truser til 150 kr stykk eller en jakke eller sko til 1000 kr stykk.

Jeg har viktigere ting å bruke pengene mine på enn klær. 

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (36 minutter siden):

Jeg bruker ikke mye penger på klær, jeg elsker å gå på salg😍

Og få to poser stappfulle med klær til hele familien for 300 kr,er mere interessant for meg enn å kjøpe truser til 150 kr stykk eller en jakke eller sko til 1000 kr stykk.

Jeg har viktigere ting å bruke pengene mine på enn klær. 

Ok, og hva har det med trådens tema å gjøre?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ok, og hva har det med trådens tema å gjøre?

Det er min mening om temaet,så enkelt er det 😊

Ha en fin kveld😊

Skrevet
flusa skrev (1 minutt siden):

Det er min mening om temaet,så enkelt er det 😊

Ha en fin kveld😊

Det var ikke om temaet, men ha en fin kveld.

• Liker 3
Skrevet

"De viktigste plaggene"? Truser bytter man ut årlig. Yttertøy kan jeg bruke i 10 år. Gode sko er viktig, men alle vet det. 

Anonymkode: a6a6a...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...