EtLiteTroll Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Skal kaste alt jeg har av klær og skape nytt system. Har i alle år hatt alt for mye klær, som skaper kaos. Hvor mye har du av hvert plagg, og hvordan deler du det opp og plasserer i skuff og skap? Kan jeg få innblikk i systemet ditt? Helt krise her. Jeg vil bare leve stressfri, trenge litt hjelp her😅 Skrevet i halv søvne, håper det er skrevet greit🙈 Endret 5. november 2021 av EtLiteTroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 Hvorfor må du kaste alt du har? er alt helt ubrukelig og utslitt? Det er bedre om du bare kan redusere, og så legge til det du mangler. Behold plaggene du liker veldig godt, selg eller gi bort resten. Tenk over hva du gjør i løpet av et par uker. Jobb, fritid, hobbyer. Og hvor ofte vil du vaske klær? Jeg klarer meg fint med rundt 30 plagg utenom treningsklær og koselig hjemmeplagg. Teller heller ikke t-skjorter som jeg har under gensere. Jeg kan virkelig anbefale youtube kanalen Use Less, hun er minimalist og bruker kapselgarderobe. Mange gode videoer om hvordan finne din egen stil, og bruke det du har. I tillegg til henne kan du søke opp A minimal wardrobe. De to har hjulpet meg å finne min stil ikke se på klærne de har, men lytt til rådene de gir. Selv har jeg få bukser (3) men mange gensere, det passer meg. Jeg har et par skjørt og kjoler jeg kan bruke til mange anledninger. Jeg personlig unngår mønster og klær med logo på, men jeg liker farger. Trikset er å sørge for at det meste du har passer med flere andre plagg. F.eks en hettegenser kan passe både med et skjørt og med bukse, om fargene er ok. En genser kan brukes over en kjole for å få en effekt av et skjørt. Anonymkode: 4edf8...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg mista alle klærne mine, og har nå: En svart klassisk bukse Svarte ankelstøvletter En svart langermet topp En strikket genser en joggebukse en collegegenser men treningstights en klassisk trenchcoat en tynn allværsjakke Ett par joggesko Det er vel alt. Anonymkode: 4a347...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Del Skrevet 8. november 2021 Sjekk ut Marie Kondo, glimrende måte å gjøre det på. Anonymkode: 819da...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Del Skrevet 8. november 2021 Basisplagg og enkelte plagg for spesielle anledninger. Du trenger ikke mer enn det. Anonymkode: 9ba3f...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mista alle klærne mine, og har nå: En svart klassisk bukse Svarte ankelstøvletter En svart langermet topp En strikket genser en joggebukse en collegegenser men treningstights en klassisk trenchcoat en tynn allværsjakke Ett par joggesko Det er vel alt. Anonymkode: 4a347...b99 Så leit å lese at du mistet alle klærne dine. Anonymkode: 9ba3f...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå