Gå til innhold

Mercedes C-klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne modellen? Hva kan dere i så fall si?

Anonymkode: b71a4...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville mye heller gått for e-klassen med diesel 

Skrevet
On 11/5/2021 at 12:48 AM, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med denne modellen? Hva kan dere i så fall si?

Anonymkode: b71a4...6ff

Spørs da hva slags C-klasse det er snakk om. Årsmodell, motorstørrelse, bensin eller diesel, sedan eller stasjonsvogn?

Anonymkode: a7b00...c6a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørs da hva slags C-klasse det er snakk om. Årsmodell, motorstørrelse, bensin eller diesel, sedan eller stasjonsvogn?

Av erfaring så kan jeg si at det er en ganske god bil. De første modellene, med karosseribetegnelse W202 og W203, hadde en del feil og spesielt med det elektriske og rust. Når W204 kom i 2008 så var modellen betydelig forbedret.

Skrevet

Å, jeg kan jo nevne en ting som er i veien for meg. Midtkonsollen går ned der hvor kneet mitt er når jeg kjører så jeg får kanten fra midtkonsollen inn i kneet og den er ganske ubehagelig. Jeg begynner å få ganske vondt etter en times tid. Men dette kommer jo an på sittestillingen din. Til daglig er det ikke et problem, men hvis du plutselig skal kjøre noen timer i strekk så kan det bli et problem. Så legg merke til hva du lener benet ditt inntil når du har funnet din sittestilling.

Skrevet

Har du sett på en spesifikk bil på f.eks. Finn.no? Jeg er over gjennomsnittet engasjert i Mercedes modeller😂

Skrevet

Min erfaring er at det er en god bil. Ikke så behagelig og elegant langturbil som en e-klasse, men vesentlig billigere å drifte. Og muligens mer "leken" å kjøre. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Vanligvis vesentlig mer bil i en E-Klasse og du kå gjerne bare ett eller to år lengre tilbake for å finne noe tilsvarende motormesse til samme pris. 

Anonymkode: 7823d...6f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 3.20):

W203, hadde en del feil og spesielt med det elektriske og rust.

Familien har eid en 2006 W203. Den hadde ingen feil og rust. Den var facelift modellen. Slitesterk og pålitelig bil. God Mercedes. 

Anonymkode: 4aba5...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...