AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Det blir mye penger til gaver når man har dårlig råd i utgangspunktet. Er det noen her som begrenser gaveutvekslingen til nærmeste familie. Anonymkode: 86a46...e0c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Da sier du bare fra at dere må kutte litt da Anonymkode: d2bab...1fc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Her gis det gaver til venner og venners barn, men vi har "heldigvis" ikke så mange. Jeg hadde likevel blitt lettet om noen av dem hadde foreslått å droppe det, men jeg tør ikke å gjøre det selv. Litt teit egentlig... Anonymkode: 757b0...7cb 1
Carrot Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 for noen år siden satte vi strek for deling av gaver, det ble rett og slett for mye når alle mine søsken, dine søsken, mine venner og dine venner og gamle venner man måtte gi til for "syns skyld" sammen med slektninger man egentlig ikke snakket med, med familer som har mine barn, dine barn, barnebarn, tantebarn osv osv skulle telles opp - så vi satte strek, sa ifra i god tid at i år får det bli familiegave eller ingen gave. De fleste var enig og det gikk smertefritt. Det vi ikke tenkte på var at familiegave ofte er en utfordring Men vi fant en løsning, brettspill - god gammeldags morro. Og i år fikk vi "gaveønske" fra de som var mest imot - om et brettspill de kunne tenke seg i julegave 😄
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Vi voksne gir ikke vennegaver, men barna har hatt noen familievenner vi har utvekslet gaver med. Det satt vi strek for i fjor for å begrense antall gaver. Mer enn nok at de går gaver fra besteforeldre, foreldre, tanter og onkler + søsken 🤪 Anonymkode: ec5b3...6de
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Vi gir ikke til venner, men gir til datteren til min beste venninne. Jeg funker som tante for henne, og barna våres er veldig nære. Ellers er det kun de nærmeste som får: foreldre, besteforeldre, søsken (som ikke har barn), nevøer/nieser og egne barn. Anonymkode: 71cf7...9f8
TinaChristina Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Etter at jeg og vennene mine fikk barn gir vi kun til barna og ikke til hverandre😊
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 0.43): Det blir mye penger til gaver når man har dårlig råd i utgangspunktet. Er det noen her som begrenser gaveutvekslingen til nærmeste familie. Anonymkode: 86a46...e0c Jeg har kuttet ut alt av venner, kolleger, tanter og onkler og andre rundt meg. Kjøper bare til besteforeldre, foreldre, søsken og nieser og nevøer. Holder i massevis det! Både å gi og få. Anonymkode: 8fbb3...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå