AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Greide å blø gjennom igår mårres, hadde så dårlig tid så glemte helt av madrassen. Flekken er tørr nå, er det vanskelig å fjerne eller er det for sent😢 Anonymkode: d389d...c7d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Har du ikke trekk på madrassen som kan vaskes? Om ikke så tror jeg Google er din venn Anonymkode: da5dd...b6c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du ikke trekk på madrassen som kan vaskes? Om ikke så tror jeg Google er din venn Anonymkode: da5dd...b6c Får prøve å se hva jeg får til imorgen. Aldri skjedd før, følte meg helt jævli😢 Anonymkode: d389d...c7d
newman01 Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Tekstilrens kan ta det. Finnes utrolig mye til både sofaer og biler som kan benyttes for å fjerne flekker. Ulempen med trekk til overmadrasser til dobbeltsenger er at de stort sett ikke passer i en vaskemaskin
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Skrevet 5. november 2021 Ingen grunn til å føle deg jævlig, det skjer Jeg har tissa på meg i søvne etter en ganske heftig fest, da er det lov å begynne å bli litt småflau 😅 Men å blø gjennom er ikke unormalt i det hele tatt! Jeg har madrass beskytter pga det, fordi jeg får alltid mensen brått over natta. Mye enklere å vaske beskytteren enn hele madrassen! Anonymkode: 695c4...30a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Får prøve å se hva jeg får til imorgen. Aldri skjedd før, følte meg helt jævli😢 Anonymkode: d389d...c7d Hvorfor føler du deg helt jævlig for noe sånt? Det er ikke uvanlig å blø igjennom. Anonymkode: caeb4...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå