Gå til innhold

Er det rart å ville være "den stygge" i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne i 20-årene og jeg bryr meg ikke om å være den pene i forholdet. Om kvinner flørter og vil ligge med mannen min er det greit for min del. Det er deilig. 

Jeg tenner kun på tynne menn, og menn som ikke er overvektige. Jeg foretrekker menn som er yngre enn meg selv. 

Denne artikkelen beskriver akkurat det jeg ikke er: https://www.theodysseyonline.com/dad-bod

Synes det er greit om andre synes jeg er stygg, men vil selvfølgelig at mannen skal synes jeg er fin. Jeg er ikke overvektig selv. 

Er dette rart?

Ser at mange kvinner må være den pene i forholdet for ikke å miste mannen og føle seg velkommen. 

Ikke jeg. Takler ikke den tankegangen. 

Anonymkode: 56c27...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste ønsker jo en partner på tilsvarende eller bedre "nivå" utseendemessig, 

Anonymkode: fdb8a...9fd

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at mange kvinner må være den pene i forholdet for ikke å miste mannen og føle seg velkommen. 

Dette er egentlig en stor misforståelse. Kvinner ønsker å være den som er "penest" i en feminin forstand, men ikke den som har det mest attraktive utseendet. Så kvinner søker store, høye, maskuline menn. Menn med et attraktivt utseende, "pen" er et kompliment for kvinner men absolutt ikke et kompliment for menn 

Anonymkode: 8b612...089

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe virkelig folk tenker på? 🤔

Anonymkode: 0b687...43f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De fleste ønsker jo en partner på tilsvarende eller bedre "nivå" utseendemessig, 

Anonymkode: fdb8a...9fd

Mange kvinner liker feite menn og føle at de er penere enn mannen for da har de han for livet liksom. Ikke jeg! :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er egentlig en stor misforståelse. Kvinner ønsker å være den som er "penest" i en feminin forstand, men ikke den som har det mest attraktive utseendet. Så kvinner søker store, høye, maskuline menn. Menn med et attraktivt utseende, "pen" er et kompliment for kvinner men absolutt ikke et kompliment for menn 

Anonymkode: 8b612...089

Nei, kvinner liker overvektige, pløsete, deigete menn. 70 prosent av norske menn er overvektige. Det er katastrofe for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...