Gå til innhold

Hvorfor liker dere jenter bare overvektige menn med sjarm enn introverte normale menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner et par overvektige, sjarmerende menn som alle har fått seg dame tidlig, men jeg er høy, slank, høy utdannelse og høy lønn, og har ennå bare hatt kjærester som jeg ikke har hatt sex med. Jeg blir veldig bitter når jeg tenker over det. Jeg er nok ikke den mest sjarmerende kar, men ser allikevel ganske bra ut, og har krysset av på alle de riktige knappene ellers i livet, allikevel får jeg aldri en kjæreste som jeg kan ha sex med. Det er utrolig bittert, mens overvektige menn blant annet ikke har noen problemer der.

Anonymkode: 6a4ea...667

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik du oppfører deg suger. Overvektige menn er ikke normale? Faen er det for sprøyt? 

Anonymkode: a52aa...7e7

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du forventer å ha mer draget på damer enn en som er overvektig?

Ja faktisk. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg helt ærlig ikke om vedkommende har 20kg for mye på kroppen. Ikke 40 heller.. Jeg trenger en jeg kan skratte og tulle med. En som jeg føler gjensidig tillit og kjærlighet til. En person med glimt i øyet. 

Sjarm, personlighet og selvtillit betyr mer en kropp.

• Liker 31
Skrevet

Overvekt er ikke attraktivt. Men ja jeg er som deg, har normal høyde og er slank, student. Men aldri hatt noe interesse fra jenter. 

Anonymkode: ccb5d...cab

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har det slått deg at mange damer bryr seg mer om personen enn om kroppen til personen?

Har det slått dem at de befinner deg på Kågeeen, nu? Du burde være klar over at 90% av alle trådene her er trollerier, og selv om vi alle er ganske forskjellige - så tror du vel ikke det faktisk finnes så ekstreme varianter, og med så begrenset selvinnsikt som TS, her?  Helt ærlig? 🤪

Endret av Beeblebrox
  • Liker 10
Skrevet

Sikkert fordi du skriver dårlig 

Anonymkode: dca1f...87a

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Overvekt er ikke attraktivt. Men ja jeg er som deg, har normal høyde og er slank, student. Men aldri hatt noe interesse fra jenter. 

er du oppsøkende overfor jenter? spør du dem på date? er du sikker på at det ikke finnes noen som er interessert i deg. Du er student, så da antar jeg at du er i starten av 20åra, for deg kan ting fortsatt løse seg. Jeg er 26 og allerede ferdig med studentlivet og i fast jobb der ingen damer er singel, så for meg har toget kjørt, prøver bare å ikke gå i bitterhetsfella.

• Liker 1
Skrevet

Mannfolk må ha kjøtt på kroppen.. Jobbe ute med hardt arbeid, arbeidshender med oljesøl på  🤤🤤 🤤🤤

Anonymkode: 5691a...19d

• Liker 13
Skrevet

Martin Andresen er et godt eksempel, utrolig kjekk, stinn av penger og forholdsvis lite utstråling ( i hvert fall på Tv), hadde nok ikke blitt så sjarmert av ham.

Anonymkode: 896cd...e35

• Liker 1
Skrevet

Det handler mer om kjemi og følelser enn om utseende.

Anonymkode: 5f431...fea

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner et par overvektige, sjarmerende menn som alle har fått seg dame tidlig

blir på forunderlig vis til

Hvorfor liker dere jenter bare overvektige menn med sjarm enn introverte normale menn

Merkelige greier.

Anonymkode: 1b466...656

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

blir på forunderlig vis til

Merkelige greier.

Jeg har dame pr d.d., får bare ikke ha hatt sex med henne, fordi hun ikke føler seg klar til det.

Skrevet

Så rart at kvinner går etter personlighet når du som mann forventer at alle , både kvinner og menn, går etter utseende! 

Anonymkode: 3f096...8ec

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mannfolk må ha kjøtt på kroppen.. Jobbe ute med hardt arbeid, arbeidshender med oljesøl på  🤤🤤 🤤🤤

Anonymkode: 5691a...19d

Forskjell på kjøtt og fett...

Anonymkode: dca1f...87a

• Liker 1
Skrevet

Å være veldig utadvendt eller svært ansiktspen er nok det viktigste. For å lykkes utenfor nettet er det førstnevnte viktig, mens på nettet teller det sistnevnte 98%. Høyde, god form, god økonomi og en hel del annet betyr nesten ingenting.

Så er det jo slik at de fleste nordmenn er overvektige, så det er nok et slags ideal selv om det ikke er særlig sunt. I dag hadde nok ikke mange menn fra 70-tallet vært særlig populære, fordi at å være slank ikke verdsettes av så mange i dag.

Anonymkode: 40c62...d0a

• Liker 2
Skrevet

Om du er bitter og introvert er du ikke akkurat superattraktiv selv om du er høy, slank, velutdannet og med en godt lønnet jobb. 

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

er du oppsøkende overfor jenter? spør du dem på date? er du sikker på at det ikke finnes noen som er interessert i deg. Du er student, så da antar jeg at du er i starten av 20åra, for deg kan ting fortsatt løse seg. Jeg er 26 og allerede ferdig med studentlivet og i fast jobb der ingen damer er singel, så for meg har toget kjørt, prøver bare å ikke gå i bitterhetsfella.

Kompis, jenter vet hva de vil ha. Det har aldri vært meg. Sånt merker man. Aldri har en jente engang sendt melding til meg, så går man på tiktok og ser gutter få 1000-vis av kommenterer fra jenter som sier «youre fine». 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har dame pr d.d., får bare ikke ha hatt sex med henne, fordi hun ikke føler seg klar til det.

Er det fordi du ikke er overvektig?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...