AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Del Skrevet 4. november 2021 Nummerologi; Betydningene er mange. Hva vil du si rundt beskjedene rundt disse tallene? Nei, jeg spør ikke hvem som helst. Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Del Skrevet 4. november 2021 Det venter deg en stor overraskelse Anonymkode: 63eec...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 Samme her.. nå ser det slik ut hos meg 23% 23:38. I sted var linja med tall 23 23:32. Jeg ser dette og tall som 22:22 12:21 eller like som 19:19 MANGE ganger hver dag. Jeg ser ikke etter en gang, bare gløtter bort så er det der Anonymkode: cc757...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her.. nå ser det slik ut hos meg 23% 23:38. I sted var linja med tall 23 23:32. Jeg ser dette og tall som 22:22 12:21 eller like som 19:19 MANGE ganger hver dag. Jeg ser ikke etter en gang, bare gløtter bort så er det der Anonymkode: cc757...05d Akkurat det jeg også gjør. Så på kl ikveld 23;03 , neste var 23;23 og nå siste 23:33. 😄 Har du mistet noen nære? Jeg kjenner mye aktivitet fortiden, intens røyklukt (blir kvalm) , skritt, bilder som knuses i gangen uten at det r antydning til det. Jeg er veldig mottakelig, vært det siden jeg var liten. ☺ Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat det jeg også gjør. Så på kl ikveld 23;03 , neste var 23;23 og nå siste 23:33. 😄 Har du mistet noen nære? Jeg kjenner mye aktivitet fortiden, intens røyklukt (blir kvalm) , skritt, bilder som knuses i gangen uten at det r antydning til det. Jeg er veldig mottakelig, vært det siden jeg var liten. ☺ Anonymkode: ebf46...2d2 Ja samme her, nå er klokka 2345! Haha. Jeg var svært mottakelig før, men det roet seg, men virker som det blusser opp.. ja en tante døde for noen måneder siden, sammenheng tror du? Anonymkode: cc757...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Del Skrevet 4. november 2021 Opplevde det samme, og googlet meg i hjel. Det beste svaret fant jeg på Youtube i en video som heter «Synchronicity», av Gigi Young. Anonymkode: ff51e...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja samme her, nå er klokka 2345! Haha. Jeg var svært mottakelig før, men det roet seg, men virker som det blusser opp.. ja en tante døde for noen måneder siden, sammenheng tror du? Anonymkode: cc757...05d 😅 Jeg tror det er en sammenheng med det ja. Tallet 23 er gjerne engler som prøver å si deg noe, en hjelpende hånd. Bare positivt. Husk at de døde kommuniserer gjerne med tall og penger. Jeg har alltid hatt noe rundt meg - også nå med mine 33år, kjenner energier både dårlige og gode. Vennene mine syntes dette er rart, men hysterisk interessant. 😉 Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 😅 Jeg tror det er en sammenheng med det ja. Tallet 23 er gjerne engler som prøver å si deg noe, en hjelpende hånd. Bare positivt. Husk at de døde kommuniserer gjerne med tall og penger. Jeg har alltid hatt noe rundt meg - også nå med mine 33år, kjenner energier både dårlige og gode. Vennene mine syntes dette er rart, men hysterisk interessant. 😉 Anonymkode: ebf46...2d2 Så spennende! Jeg er også 33 og det er det siste året etter at jeg fyllte at det har skrudd skikkelig opp i intensitet! Har du sett den synchronisity filmen nevnt over her? Sjekker du opp hva tallene betyr, i såfall hvordan kan en finne ut hva de vil se? Anonymkode: cc757...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #9 Del Skrevet 5. november 2021 Du er på rett vei Anonymkode: 6e8a1...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #10 Del Skrevet 5. november 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat det jeg også gjør. Så på kl ikveld 23;03 , neste var 23;23 og nå siste 23:33. 😄 Har du mistet noen nære? Jeg kjenner mye aktivitet fortiden, intens røyklukt (blir kvalm) , skritt, bilder som knuses i gangen uten at det r antydning til det. Jeg er veldig mottakelig, vært det siden jeg var liten. ☺ Anonymkode: ebf46...2d2 Se mange 3 tall er ofte noen som gir beskjed om at du bør være mer sosial. 3 er kommunikasjonstall Anonymkode: 6e8a1...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #11 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så spennende! Jeg er også 33 og det er det siste året etter at jeg fyllte at det har skrudd skikkelig opp i intensitet! Har du sett den synchronisity filmen nevnt over her? Sjekker du opp hva tallene betyr, i såfall hvordan kan en finne ut hva de vil se? Anonymkode: cc757...05d Spennende! Gå inn på numerologen.no 😁 Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #12 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende! Gå inn på numerologen.no 😁 Anonymkode: ebf46...2d2 Numerologi google det😊 Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #13 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er på rett vei Anonymkode: 6e8a1...61c Betyr det at jeg er på rett vei? Har ingen mål i sikte. Annet enn at jeg håper å finne kjærligheten snart😊 Anonymkode: ebf46...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spennende! Gå inn på numerologen.no 😁 Anonymkode: ebf46...2d2 Takk skal sjekke det! Vet du hva i går skjedde det noe helt sprøtt! Jeg tenkte så mye på det i går og ville bare forstå og vite, haha, så jeg tenkte skikkelig intenst og bare sa høyt "om det stemmer, om det er en mening, at det ikke er tilfeldig, at det er ment at jeg skal se det, GI MEG ET TEGN VÆR SÅ SNILL". Det skjedde ingenting, og dagen gikk videre. Men på kvelden tok jeg opp telefonen etter å ikke ha sett på den på flere timer, og klokka og batteriprosenten viste HELE fødselstadoen min! Jeg tar det som det tegnet 😁 Anonymkode: cc757...05d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Del Skrevet 6. november 2021 1111 2222 3333 "du er ikke alene i dette. tenk kjærlige tanker og stopp opp, ta tid til å være i nuet. vi vil hjelpe med du må spørre først " Anonymkode: b3a5a...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #16 Del Skrevet 6. november 2021 23 er 10111 i binære tall, noe som er like mange sauer jeg må telle for å sovne. Tilfeldighet? Jeg tror ikke det. Anonymkode: 45e9a...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 6. november 2021 #17 Del Skrevet 6. november 2021 Kalles observers bias. Vi er programmert til å se system og mønstre. Også der det ikke er noen. Tilfeldige tall har tilsynelatende mange mønstre Alternativt er det Gud som prøver å fortelle oss noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #18 Del Skrevet 7. november 2021 stan skrev (19 timer siden): Kalles observers bias. Vi er programmert til å se system og mønstre. Også der det ikke er noen. Tilfeldige tall har tilsynelatende mange mønstre Alternativt er det Gud som prøver å fortelle oss noe. Eller besteforeldre etc. Anonymkode: ebf46...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #19 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 10.51): Du er på rett vei Anonymkode: 6e8a1...61c Ikke ts men lurer på om du eller noen andre vet noe om dette? Jeg ser mest 111 eller 1111 og 444. Jeg ser også mye 222 og noe 333. Enormt mye synkronisiteter, hele tiden. Det har blitt mer og mer intenst. Har også sett noe fjær innimellom men det er ikke så ofte. Når jeg leser opp på betydninger så finnes det en million tolkninger og klarer ikke å tolke det. Spesielt ikke når det er svært mange synkronisiteter på en gang😶 Anonymkode: 662a5...4ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. november 2021 #20 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller besteforeldre etc. Anonymkode: ebf46...2d2 Det er vel omtrent det samme 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå