Gå til innhold

Å flytte og "starte på nytt" langt unna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 40-årene og er lei av å leve som jeg gjør. Jeg har ingen nære venner, er i et håpløst forhold og er deprimert. Det som holder meg oppe er jobben min og barna (en voksen og en på 10 år). Jeg trives ikke her jeg bor og har lenge hatt lyst til å flytte til en større by. Jeg drømmer om å flytte, få et lite nettverk av gode venner, ha en grei jobb og ha en aktiv fritid. Drømmen er å flytte til København. Jeg har tenkt på det i ca 15 år nå, men det har blitt med drømmen. Nå føler jeg at jeg er ved et veiskille hvor jeg enten gror fast, deprimert, sliten og misfornøyd, eller så må jeg ta grep og prøve å forandre situasjonen min. Det siste ville jo helt klart vært best, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne...... Er så uskikker på meg selv og er av typen som alltid velger det "trygge" og kjente.

Har noen av dere tatt noen store avgjørelser for å prøve å bli mer lykkelig? Flyttet langt unna og startet på nytt? Hvordan gjorde dere det? Hvor starter man? Noen som bor/har bodd i København her?

Anonymkode: 7a566...f7b

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne:) 

Anonymkode: 1dd0d...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...