AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Del Skrevet 4. november 2021 Alicia🌸 Venter ei lita i desember som vi vil gi et litt spesielt og samtidig pent navn. Og så kom jeg til å tenke på dette navnet etter vi bestilte konsert billetter til Alicia Keys konserten i Oslo neste år. Synes det er veldig pent selv, men er usikker hva andre syns. Vil ha et navn flere syns er pent, ikke bare rart. Ser det er nokså uvanlig i Norge, men ganske vanlig, til og med på ‘topp 10 i Sverige. Som feks den nydelige svenske skuespilleren ‘Alicia Wikander’. Så dermed er dette heller ikke et sjeldent scandinavisk navn. Men hun får beholde det for seg selv i Norge:) Hva synes dere? Ville dere såfall skrevet det med S eller C ? Og ville dere evt satt det sammen med et annet navn? Er selv litt fan av å gi barnet to navn. Alle skal jo plent ha navnene så korte som mulig i dag, helst bare tre bokstaver😳 Jeg går lit mot strømmen og liker lange navn😅 Anonymkode: 0ec21...0fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 4. november 2021 #2 Del Skrevet 4. november 2021 Fint navn. Tror jeg ville uttalt der med s på norsk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 Nydelig, stav der med s! Alisia Sofi Alisia Helen Alisa Marie Alisia Lee Anonymkode: 534a9...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Del Skrevet 4. november 2021 Alicia med C. Definitivt. Alicia Isabel er fint. Men syns egentlig navnet kommer mer til sin rett når det står alene. Anonymkode: a4ee1...d70 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nydelig, stav der med s! Alisia Sofi Alisia Helen Alisa Marie Alisia Lee Anonymkode: 534a9...656 Alisia Lee❤️ Alisia Li var også fint syns jeg☺️ Anonymkode: 0ec21...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Del Skrevet 4. november 2021 Vakkert navn. Anonymkode: 8073a...2c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Del Skrevet 4. november 2021 Det er et helt greit navn. Absolutt ikke blant mine favoritter, men så liker jeg en helt annen type navn. Anonymkode: 8eabb...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alicia med C. Definitivt. Alicia Isabel er fint. Men syns egentlig navnet kommer mer til sin rett når det står alene. Anonymkode: a4ee1...d70 Ja vingler veldig mellom de bokstavene selv her. Ene øyeblikket synes jeg det er penest med S er, andre øyeblikket med C😅 Men du syntes navnet var fint? Anonymkode: 0ec21...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Del Skrevet 4. november 2021 Alicia med C! Anonymkode: 223f5...b2a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #10 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vingler veldig mellom de bokstavene selv her. Ene øyeblikket synes jeg det er penest med S er, andre øyeblikket med C😅 Men du syntes navnet var fint? Anonymkode: 0ec21...0fd Nydelig navn🥰 Anonymkode: a4ee1...d70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #11 Del Skrevet 4. november 2021 Ikke mitt type navn, men hadde ikke reagert negativt heller. Hadde skrevet det med c, vil tro det er slik de fleste ville skrevet det om man ikke fikk det spesifisert først. Anonymkode: ed33f...c72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er et helt greit navn. Absolutt ikke blant mine favoritter, men så liker jeg en helt annen type navn. Anonymkode: 8eabb...e1d Da (bare) tipper jeg du kanskje liker Ella, Ada og Iben?☺️ Det var det jeg kom på som helt motsatt av min navnesmak hvertfall, men som er veldig populære da☺️ Anonymkode: 0ec21...0fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Del Skrevet 4. november 2021 Veldig svensk! Fint navn. Syns det står best alene, det er tross alt allerede 3 stavelser. Anonymkode: c664b...eca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. november 2021 #14 Del Skrevet 4. november 2021 Alicia med c, definitivt. Og det står seg best alene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #15 Del Skrevet 4. november 2021 Liker Alice bedre. Anonymkode: d7490...d98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #16 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker Alice bedre. Anonymkode: d7490...d98 Enig Anonymkode: 2a2bd...cc6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #17 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Liker Alice bedre. Anonymkode: d7490...d98 Mye finere det ja. Anonymkode: ad0df...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #18 Del Skrevet 5. november 2021 Synes det er et fint navn. Skrevet med c. Anonymkode: f8d6d...1fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. november 2021 #19 Del Skrevet 5. november 2021 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #20 Del Skrevet 5. november 2021 Harry Anonymkode: d3581...662 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå