AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Del Skrevet 4. november 2021 Ser etter nye Ray-ban briller og synes prisene hos en del optikerkjeder er helt horrible, når man sammenligner med for eksempel Specsavers og en del nettbutikker. For eksempel 2300 kr for kun innfatningen, og "det er jo glassene som koster"..... Mens samme innfatning, inkludert glass, kan kjøpes for 1500,- på nett. Jeg har ikke veldig dårlig syn, men er litt nærsynt slik at jeg foretrekker å bruke briller når jeg kjører bil o.l. Har altså ikke noe kompliserte synsfeil. Trenger kun enstyrkeglass og ettersom jeg har liten styrke blir ikke glassene tykke uansett om jeg velger ekstra tynne glass eller ei. Er det noen her som faktisk har erfaring med briller fra butikker som: Mister Spex, Extra Optical, SmartBuyGlasses etc? Er de gode nok til at man ser skarpt med dem? Jeg har tidligere kjøpt briller, også Ray-ban, fra Lensway, som jeg har vært veldig godt fornøyd med. Hvor bra/dårlige er de overnevnte butikkene sammenlignet med Lensway? (Lensway selger ikke Ray-ban nå.) Dere som bare vil inn i tråden for å skrive at man "må" ha briller til 15 000 kroner fra Interoptik eller Synsam kan like greit droppe å poste noe som helst her. Anonymkode: fac32...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennnny Skrevet 4. november 2021 #2 Del Skrevet 4. november 2021 Hørt gode ting om extra optical Søstra mi har kjøpt derfra og er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg har bestilt seks ganger fra extraoptical og har returnert alt på grunn av dårlig kvalitet. Først og fremst mangler de antirefleksbelegg, noe som er veldig forstyrrende. Jeg har bestilt to ganger fra lensway - ser du er fornøyd med de, men det var ikke jeg. Kunne ikke bruke brillene, det må ha vært feil styrke elns. Anonymkode: 32a9b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg bruker briller fra Extraoptical og er veldig fornøyd, har helt sluttet å kjøpe briller hos optiker. Ber de bare sende utskrift av styrke osv. som man må ha. Anonymkode: 0978d...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har bestilt seks ganger fra extraoptical og har returnert alt på grunn av dårlig kvalitet. Først og fremst mangler de antirefleksbelegg, noe som er veldig forstyrrende. Jeg har bestilt to ganger fra lensway - ser du er fornøyd med de, men det var ikke jeg. Kunne ikke bruke brillene, det må ha vært feil styrke elns. Anonymkode: 32a9b...a1b Har du prøvd å bestille med "Premium" glassbehandling? Det står at standardglassene også er antirefleks- og anti-ripe-behandlet, men at Premium er bedre. Anonymkode: fac32...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå