Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen kun i 3 måneder, men er barndomsvenner

Vurderer å gå ifra kjæresten nå som hun er gravid, før vi ble sammen hadde hun sex med en på ons. Oppdaget ikke graviditen før 3 måned. 

Siden barnet ikke er mitt vil jeg ikke ha noe med det å gjøre

Anonymkode: 582df...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, det har du jo selvfølgelig lov til :) Men si det til henne, det holder liksom ikke å skrive det her.

Anonymkode: aacfb...14b

• Liker 6
Skrevet

Siden du «ikke vi ha noe med den å gjøre» er det bra at du gjør det slutt istedenfor å gjøre livet surt for en uskyldig baby 🤨 

Om det er mulighet at du er biologisk far derimot, forstår jeg ikke hva som feiler deg som ikke vil ha nor med din baby å gjøre 

Skrevet

Om barnet ikke er ditt så har du jo ingen forpliktelser. 

Anonymkode: e8995...d32

• Liker 3
Skrevet

Siden barnet ikke er ditt, kan jeg godt forstå at du ikke orker et forhold med henne nå. Graviditet og småbarnstiden er krevende, og jeg skjønner godt at du trekker deg unna når barnet ikke er ditt.

Men hva ville du egentlig med tråden din? Er liksom ingen spørsmål der..

Anonymkode: aa0b3...d94

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Siden barnet ikke er ditt, kan jeg godt forstå at du ikke orker et forhold med henne nå. Graviditet og småbarnstiden er krevende, og jeg skjønner godt at du trekker deg unna når barnet ikke er ditt.

Men hva ville du egentlig med tråden din? Er liksom ingen spørsmål der..

Anonymkode: aa0b3...d94

Høre andres perspektiv 

Skrevet
Cyndaquil skrev (17 minutter siden):

Siden du «ikke vi ha noe med den å gjøre» er det bra at du gjør det slutt istedenfor å gjøre livet surt for en uskyldig baby 🤨 

Om det er mulighet at du er biologisk far derimot, forstår jeg ikke hva som feiler deg som ikke vil ha nor med din baby å gjøre 

Er sterlisert. Ja, dama vet det

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høre andres perspektiv 

Jeg tenker det er innafor jeg. Men fortell det til henne på en fin og respektfull måte i så fall, hun var jo ikke utro og sånn sett har hun vel ikke gjort deg noe vondt? Hvis du vurderer å bli kan du også det. Men husk at det er et stort ansvar hvis du vurderer å steppe inn i farsrollen. 

Anonymkode: d07f8...7e0

Skrevet

Dersom du elsker henne, går du ikke fra henne fordi hun er gravid....

Hun har jo ikke vært utro heller, da ONS skjedde før dere ble sammen. 

Anonymkode: 3189f...254

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom du elsker henne, går du ikke fra henne fordi hun er gravid....

Hun har jo ikke vært utro heller, da ONS skjedde før dere ble sammen. 

Anonymkode: 3189f...254

Jeg er nok ikke 100% enig. For det er også viktig at man er klar for å ta en farsrolle, for et barn som ikke er biologisk sitt, hvis man først setter seg i den situasjonen. Det blir jo flere ting å vurdere, som om man klarer forpliktelsen eller om man velger å gå. 

Anonymkode: d07f8...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...