Chablis@ Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Har en bekjent jeg er så nysgjerrig på. Forsøkte å sjekke skattelisten anonymt men det kom ikke opp noe tall. Er det noen som kan sjekke for meg? Jeg har ikke lyst til å vise at jeg har sjekket han opp. Blir litt kleint hvis han finner ut neste gang vi treffes. Kan sende navn på DM. Kan sjekke gratis på skatte etaten, men de kan se hvem som har sjekket deg.
Merovingian Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Er du virkelig så nysgjerrig på denne personen? Hvorfor? Noe på gang med han men må se hva inntekten er først? 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 Hvis det er så viktig for deg, bør du stå i det selv. Anonymkode: 3d567...904 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Chablis@ skrev (7 timer siden): Jeg har ikke lyst til å vise at jeg har sjekket han opp. Da får du droppe det, for den muligheten har du ikke lenger. Anonymkode: fe4d0...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da får du droppe det, for den muligheten har du ikke lenger. Anonymkode: fe4d0...3c9 Det er visst det: https://www.skattesjekk.no/sok-anonymt-i-skattelistene/?gclid=CjwKCAjwiY6MBhBqEiwARFSCPrfWqeD8ngJ0k0COW6RlsXKRPw2gGDoXiFPRyV9M5UpkIjlxmP4D3hoC_vkQAvD_BwE Anonymkode: 8fe81...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå