AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hvordan kom han ut? Hvordan tok dere det? Hvordan tok resten av slekta/familie det? Er sønnen i familien og ønsker ikke å leve i skjul lenger. Trenger inspirasjon til hvordan andre gjorde det. Anonymkode: b8f11...c2d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Min sønn er ikke kommet ut, men jeg tror han vet at vi vet. Han er ekstremt feminin, og har vært det hele sitt liv.. Anonymkode: d6966...51f
Daryl Dixon Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 (endret) Ikke forelder, men er og sønnen. Mine foreldre tok meg litt på fersken, begge to, hver sin gang. Ikke noe intime greier, men nok til å skjønne at noe var på gang. Så fikk aldri fortalt dem det, eller "komme ut" på den måten. Begge tok det fint, hadde forventet stor motstand fra mamma, men ble ikke et problem. En søster rynket litt på nesen, den andre bare lo for hun trodde ikke på det helt, var jo over 30 år når jeg sa det. Jeg fortalte de det på middag, etter foreldrene mine fikk vite det. Bestemor tok der overraskende greit, hun var syk på det tidspunktet, så sa det når jeg var på besøk. Venner tok det greit, noen artige reaksjoner, de fikk vite det når vi var på tur sammen. Lykke til. 🌈 Endret 4. november 2021 av Daryl Dixon ...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Min sønn er ikke kommet ut, men jeg tror han vet at vi vet. Han er ekstremt feminin, og har vært det hele sitt liv.. Anonymkode: d6966...51f Å være feminin = homofil???? Feil. Anonymkode: 04d0c...fb5
Laraa Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Ikke sønn, nei. Min bror, men jeg hadde egentlig forstått det i lang tid, så det kom ikke som et sjokk og jeg hadde absolutt ingen problemer med det. Jeg tror faktisk han selv strevde mer med redsel for fordommer og for å ikke bli godtatt i begynnelsen av tenårene
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Jeg har ikke barn som er homofil, men hvordan folk/familien tar det kommer nok ann på hvordan slekta er. Min tante var homofil, og har egentlig aldri tenkt over det. Vant til at hun alltid hadde kvinnelige kjærester/koner. Alle i familien min taklet det veldig greit. I min eks mann familie vet jeg om en som er homofil, og jeg skjønner hvorfor han flyttet. Husker eks svigers ble invitert i bryllup, og de la ut om hvor ekkelt det var, stakkars foreldrene hans som ikke fikk barn. Alt var negativt, og hjalp virkelig ikke om en sa noe positivt om det. Jeg syntes jo de burde være glad han fant kjærligheten og var lykkelig, det burde være det viktigste. Holdningene i den familien er slik generelt da. Jenter skal ha jenteting, gud forby om jenta vil leke med brannbil og ha grønn jakke. Gutter må ikke ha jenteting. Så på en måte håper jeg ikke at barna mine er homofile for det vil dessverre mest sannsynlig ikke bli godtatt der. Og vil tro det er en vond følelse, selv om jeg ikke har vært i situasjonen. Anonymkode: 7c598...86e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Han sa: jeg er homofil. Ikke noe mer, og det var jo helt greit. Anonymkode: 750f0...bb0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Finn tryggheten i deg selv. Ingenting forandrer deg ved at du liker gutter istedenfor jenter. Jeg har to sønner. Det eneste jeg ønsker for de er at de finner kjærligheten og blir lykkelig når de blir stor. Gutt eller jente spiller ingen rolle for meg. Det er de som skal leve sitt liv. Hva jeg og mannen min ønsker eller liker er revnende likegyldig. Heier på alle som står for den de er Anonymkode: 65461...8b9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Min datter har jentekjæreste. Ingenting har blitt sagt om det. Vi venter og ser, er hun lesbisk så er det helt greit, gir henne tid til å finne ut av dette selv. Hun er ung enda. Anonymkode: 10a62...325
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 Min sønn var 12 da han fortalte. Han skalv og var nervøs. Jeg klemte han og sa han måtte slappe av, det var helt ok. Jeg hadde egentlig mistenkt det lenge, men ville la ham finne ut av det selv. Anonymkode: ba29f...13b 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 5. november 2021 #11 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan kom han ut? Hvordan tok dere det? Hvordan tok resten av slekta/familie det? Er sønnen i familien og ønsker ikke å leve i skjul lenger. Trenger inspirasjon til hvordan andre gjorde det. Anonymkode: b8f11...c2d Lykke til 🥳 Det går nok mye bedre enn forventet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå