AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Jeg har vært kåt på han lenge, men har holdt det for meg selv. Han må ha merket det for i går tok han intiativet, og jeg ble revet med, så bare skjedde det. I dag våknet jeg med et så vanvittig anger i meg. Jeg synes så synd på kona hans. Jeg ville snakket med henne, men vil ikke såre henne heller. Kjenner hun ikke så godt, er en bekjent, men hun er en hyggelig person. Jeg vil ha han samtidig som jeg ikke vil ødelegge noe, men nå har jeg virkelig ødelagt noe. Vet ikke hva som skjer neste gang vi treffes, tenker om jeg faller for fristelsen igjen om han prøver seg mer, så det hele blir en ond sirkel. Hva skal jeg gjøre? føler meg sykt betatt av han. Jeg er ikke en sånn person som dette, har alltid hatet folk som gjør sånt mot andre, plutselig blir jeg en slik dame selv, herregud. Har så dårlig samvittighet for alt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9040a...f94 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Skamme deg burde du gjøre.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Dette er en typisk mann som jeg faller for, minner om exen min. Jeg vet at han brukte meg, og at det ikke blir noe mer, selvom jeg drømmer om det. Føler meg bare så stygg nå. Hvem andre her er i samme situasjon som meg? Ts Anonymkode: 9040a...f94 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Skamme deg burde du gjøre. Jeg har dårlig samvittighet for det, det har jeg. Ts Anonymkode: 9040a...f94
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har dårlig samvittighet for det, det har jeg. Ts Anonymkode: 9040a...f94 Bra. Håper du har lært og ikke gjør slikt igjen, det er så ødeleggende for flere parter.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet ikke hva som skjer neste gang vi treffes, tenker om jeg faller for fristelsen igjen om han prøver Det virker som du betrakter deg selv som et impulsstyrt dyr snarere enn som et menneske med fri vilje og selvstendig fornuft. Anonymkode: cc0a1...86a 15
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Bra. Håper du har lært og ikke gjør slikt igjen, det er så ødeleggende for flere parter. Hva om de er de rette for hverandre? Forholdet mannen har til dama er nok ganske skralt uansett. Anonymkode: 2a3f7...647
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om de er de rette for hverandre? Forholdet mannen har til dama er nok ganske skralt uansett. Anonymkode: 2a3f7...647 Da burde han i så fall, gjøre det slutt før han har sex med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Må bare flire av slike tråder som dette. Nok en gang en kvinne som tar Null-0 ansvar for egne handlinger, og legger alt ansvar på mannen. Jeg satser en femøring på at du ikke er helt ferdig med å bli brukt av han. Og det kommer til å skje ganske snart. Bare vent å se. Anonymkode: c1b90...255 8
Gjest ABM Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har vært kåt på han lenge, men har holdt det for meg selv. Han må ha merket det for i går tok han intiativet, og jeg ble revet med, så bare skjedde det. I dag våknet jeg med et så vanvittig anger i meg. Jeg synes så synd på kona hans. Jeg ville snakket med henne, men vil ikke såre henne heller. Kjenner hun ikke så godt, er en bekjent, men hun er en hyggelig person. Jeg vil ha han samtidig som jeg ikke vil ødelegge noe, men nå har jeg virkelig ødelagt noe. Vet ikke hva som skjer neste gang vi treffes, tenker om jeg faller for fristelsen igjen om han prøver seg mer, så det hele blir en ond sirkel. Hva skal jeg gjøre? føler meg sykt betatt av han. Jeg er ikke en sånn person som dette, har alltid hatet folk som gjør sånt mot andre, plutselig blir jeg en slik dame selv, herregud. Har så dårlig samvittighet for alt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9040a...f94 Innse at naturen og biologien er mye sterkere enn de kulturelle sperrene du har i hodet....🙈
AnonymBruker 42 Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ikke en sånn person som dette Åpenbart. Du er helt tydelig en motsatt person av "sånn som dette" Hvorfor har du dårlig samvittighet, forresten? Du har ikke gjort noe "galt" "per se"... Om du ikke troller da, selvsagt..
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 Du sier du ikke er en sånn person egentlig. Vel, du har jo et valg nå da. Skal du skjerpe deg eller skal du fortsette på denne dårlige veien? Du bør absolutt si det til kona. Stakkars dame, skal hun gå rundt og ikke vite noenting om hva slags risiko hennes mann utsetter henne for? Det er neppe første gangen han er utpå. Brukte dere kondom i det minste? Anonymkode: 103b4...7f6
Lill3My Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 Det var da svært pes TS får her. Hun har gjort noe galt og vet det, det hjelper ikke å fortelle henne ble hun allerede er klar over. Synes egentlig mannen her er en større synder da det er HAN som er utro. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 Lill3My skrev (1 minutt siden): Det var da svært pes TS får her. Hun har gjort noe galt og vet det, det hjelper ikke å fortelle henne ble hun allerede er klar over. Synes egentlig mannen her er en større synder da det er HAN som er utro. Joa, hun angrer, men hun har også døren vidåpen for fortsettelsen. Anonymkode: 103b4...7f6 7
Silva Pluvialis Skrevet 4. november 2021 #15 Skrevet 4. november 2021 (endret) Athena79 skrev (På 4.11.2021 den 21.49): Da burde han i så fall, gjøre det slutt før han har sex med noen andre. Enig. Helt utrolig at folk ikke gjør det. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2021 #16 Skrevet 4. november 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Enig. Helt utrolig at folk ikke gjør det. Jeg chattet med en fyr i et par måneder og det kom så frem at han var gift. Han påstod at kona syntes det var ok at han chattet med tenåringsjenter. 🙄(Han selv var oppi årene, og jeg chattet primært med han for å praktisere et fremmedspråk). Han ble blokkert fort. Jeg følte meg helt forferdelig som hadde «bidratt til utroskap», selv om det aldri var noe romantisk fra min side og jeg heller ikke var klar over at han var i et forhold. Da jeg fant ut av det føltes det helt feil å sitte å chatte med en fyr jeg visste var gift. Jeg skjønner virkelig ikke hva som får folk til å ha sex med noen de vet er i et parforhold eller gift. Du må ikke ha dårlig samvittighet, du gjorde ingenting galt for du viste ikke og når du fikk greie på det kuttet du jo kontakten, så dette må du ikke gå å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #17 Skrevet 4. november 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor man går etter opptatte menn, når det er mange flotte single menn? Selv blir jeg kvalm hvis en opptatt mann prøver seg på meg, det sier mye om han. Slik oppførsel vil jeg overhodet ikke være med på. Tenk på den stakkars partneren hans, vil du virkelig være med på noe sånt? Dropp han og finn en singel mann! Anonymkode: e3465...ac4 2
Silva Pluvialis Skrevet 4. november 2021 #18 Skrevet 4. november 2021 Athena79 skrev (13 minutter siden): Du må ikke ha dårlig samvittighet, du gjorde ingenting galt for du viste ikke og når du fikk greie på det kuttet du jo kontakten, så dette må du ikke gå å tenke på. Nei, men det var en ekkel følelse. Og bare tanken på å skulle ha sex med en gift man byr meg helt imot.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #19 Skrevet 4. november 2021 Du har ikke gjort noe galt. Ta med deg opplevelsen. Tar han initiativ en gang til, vet du hva du må gjøre. Anonymkode: ad8c5...e91
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #20 Skrevet 4. november 2021 1 hour ago, ABM said: Innse at naturen og biologien er mye sterkere enn de kulturelle sperrene du har i hodet....🙈 Hallo i luken. Ikke kom med fakta og rasjonell tankegang. Du er på kvinneguiden og her er alle menn ekle griser som bare vil tømme seg i damer, mens alle kvinnene her er guds gave til menneskeheten og så moralsk overlegen at de over alt vil elske med samme bleikfeite gubben til de skrumper inn. Anonymkode: 2ba4a...cca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå