AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Eller er det plast? Ser det en madrass beskytter som er laget av dette. Anonymkode: bc907...cb6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Tenker du på tisselaken? Vi brukte det ikke til baby, syntes det blir for tett og skummelt mtp krybbedød. Kasta bare madrassen etterpå. Men bruker det på eldre barn, veldig greit når det blir mye uhell på natta! Anonymkode: ebf05...525 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker du på tisselaken? Vi brukte det ikke til baby, syntes det blir for tett og skummelt mtp krybbedød. Kasta bare madrassen etterpå. Men bruker det på eldre barn, veldig greit når det blir mye uhell på natta! Anonymkode: ebf05...525 Så det er ikke behov til baby? Hva bruker dere om det er uhell og den må vaskes, bruker lang tid på å tørke? Anonymkode: bc907...cb6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Så det er ikke behov til baby? Hva bruker dere om det er uhell og den må vaskes, bruker lang tid på å tørke? Anonymkode: bc907...cb6 Det er ikke snakk om så veldig store mengder med liten baby, så vi hadde ingen store uhell. Var mer gulp enn tiss. Jeg brukte dobbelt vanlig laken, og ved uhell midt på natta skifta jeg laken og snudde bare madrassen. Så spylte jeg madrassen om morgenen. Anonymkode: ebf05...525 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå