Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at du oppretter en tråd som anonym, for så å gå inn i tråden og svare som pålogget?

Anonymkode: e9629...ccb

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Nei, er også temmelig sjelden at jeg bruker AB funksjonen. Er jo allerede anonym uansett. 

• Liker 2
Skrevet

Føler vel ikke akkurat for å diskutere med meg selv her inne. Så nei, det gjør jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hender det at du oppretter en tråd som anonym, for så å gå inn i tråden og svare som pålogget?

Anonymkode: e9629...ccb

Nei,men jeg ser at jeg har glemt å klikke på 'følg tråden' når jeg har lagt ut noe..

• 4 uker senere...
Skrevet
Ost skrev (På 4.11.2021 den 21.30):

Nei, er også temmelig sjelden at jeg bruker AB funksjonen. Er jo allerede anonym uansett. 

Ikke nødvendigvis, man kan lett kjenne igjen en bruker 

Anonymkode: 4b4d4...e56

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg bruker ikke AB, men jeg oppretter tråder og kommenterer jo etterhvert.  Noe galt med det?

Skrevet
Adobyen skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker ikke AB, men jeg oppretter tråder og kommenterer jo etterhvert.  Noe galt med det?

Nei, er bare hvis man kommenterer som ab og under Nick i samme tråd at det blir regelbrudd. Men vet ikke hvordan det blir hvis en tråd man har postet i som ab blir slått sammen med en tråd der man har postet under Nick 🧐

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, er bare hvis man kommenterer som ab og under Nick i samme tråd at det blir regelbrudd. Men vet ikke hvordan det blir hvis en tråd man har postet i som ab blir slått sammen med en tråd der man har postet under Nick 🧐

Å ja.. da kan det vel fort bli noe rart. Spesielt om AB oppretter en dustete trolletråd og diskuterer videre med nick.   Vet ikke om det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...