Gå til innhold

Friendzone allerede? Bør jeg spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på tre dater i løpet av et par uker...  har hatt sex. Vi har også prata, kosa og spist mat sammen. 7 dager siden forrige date. 

Er dette er den klassiske "han er veldig på" i starten, men så dabber det av??

. Altså det dukker opp en melding eller tre i løpet av dagen, men jeg føler de ble brått veldig fellessnap og friendzone preget.  Ikke noe som viser at han hverken vil treffe meg igjen eller at han er interessert i meg og hva jeg driver med og hvordan det går, sånn som i starten.

Bør jeg spørre hva han tenker? Er det for tidlig å begynne å mase?

Anonymkode: bb980...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart er du det nest siste hakket i sengestolpen, så det tredje siste før du plutselig en dag er det fjerde siste.

Anonymkode: 9c0e5...a6b

• Liker 2
Gjest Jmcclane
Skrevet

Tells det som friendzone dersom dere har hatt sex?

He's just not that into you.

Gå videre og finn noen som er bedre for deg.

Skrevet
Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Tells det som friendzone dersom dere har hatt sex?

He's just not that into you.

Gå videre og finn noen som er bedre for deg.

Jeg vet ikke, men regner med dere skjønner hva jeg mener.  De koselige meldingene med hjerter og kos og klemz er borte. Og nå er det bare snapp av mat, togseter og jobbgreier.  og en og annen "haha" av det jeg sender til han.

Skrevet

Viser du selv interesse? Kommenterer du hva han holder på med? Eller sitter du bare og venter? 

Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke, men regner med dere skjønner hva jeg mener.  De koselige meldingene med hjerter og kos og klemz er borte. Og nå er det bare snapp av mat, togseter og jobbgreier.  og en og annen "haha" av det jeg sender til han.

Tror jeg ville satset på noen andre enn han om du ønsker et forhold... 

Skrevet
Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Tror jeg ville satset på noen andre enn han om du ønsker et forhold... 

Ja.  Tror jeg går videre . 😅 

Alltid så usikker på om jeg skal si fra eller bare .....slette.

Gjest Jmcclane
Skrevet

Hvis han behandler deg på en måte du ikke liker, så sletter du. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.  Tror jeg går videre . 😅 

Alltid så usikker på om jeg skal si fra eller bare .....slette.

Ingen av delene, bare behold han og dropp å skrive mer

Anonymkode: f1b1f...8cf

Skrevet
CorvusCorax skrev (8 minutter siden):

Viser du selv interesse? Kommenterer du hva han holder på med? Eller sitter du bare og venter? 

Jeg spør hva han driver med, og hvordan det går, feks.. får sånn halvslappe svar etter en time eller to.

Jeg hadde en litt viktig time på sykehuset for to dager sisden, det visste han godt. MEN han har ennå ikke spurt hvordan det gikk. vi pratet masse om den timen på forhånd og han vet hva og hvorfor, og at vi snakker helt åpent om det. Hadde vært helt naturlig at han hadde spurt..... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør hva han driver med, og hvordan det går, feks.. får sånn halvslappe svar etter en time eller to.

Jeg hadde en litt viktig time på sykehuset for to dager sisden, det visste han godt. MEN han har ennå ikke spurt hvordan det gikk. vi pratet masse om den timen på forhånd og han vet hva og hvorfor, og at vi snakker helt åpent om det. Hadde vært helt naturlig at han hadde spurt..... 

Jepp, det hadde vært normalt å spørre om han var interessert i deg. Hm, det høres ikke sånn ut - dessverre. Sist gang dere så hverandre, var det første gang dere hadde sex? Det virker som han slo på sjarmen for å få seg sex, kanskje... 

Men tre dater er nokså få. Det tar tid å bli kjent, og det kan være han mistet interessen fordi han lærte noe nytt om deg som ikke samsvarer med hans verdier/livsyn. 

Ting kan fort endre seg tidlig i datingfasen - nettopp fordi man ikke kjenner hverandre godt nok til å vite om man ønsker noe seriøst... Så anbefaler deg å ikke gå "all in" helt i starten. Om du blottlegger hjertet ditt tidlig vil du ofte føle deg "brukt", selv om det ikke er det det handler om - det handler oftest om at man ikke er en god match. Det er få mennesker som "utnytter/bruker" andre med viten og vilje. Men du kan jo ha vært uheldig. 

Du kan spørre han om hva han tenker videre, ta svaret med respekt (om det er negativt) og gå videre. Kommunikasjon er det beste. 

• Liker 1
Skrevet

Han utnytter meg nok ikke.... men svaret jeg fikk var at jeg var "koselig å være sammen med".  

Ikke noen spørsmål i retur om hva jeg tenkte. 

Skrevet

Menn mister interesse hvis de får deg i seng tidlig, de liker å jobbe for det.

Anonymkode: c49ca...2ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da har han fått det han ville ha fra deg.

Enkelt og greit. Beklager.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han er ikke interessert, ikke noe å lure på. Han er bare feig slik som så mange andre og gidder ikke si noe. Jeg ville sagt fra hvis jeg var deg. Hadde rett og slett sagt at jeg merker at interessen avtar her, og at det da er bedre å avslutte skikkelig. Så ville jeg ønsket han lykke til videre. Bonus: følelsen av at det faktisk er du som dumper han, og ikke motsatt.😉 Du utdyper jo ikke hvem sine følelser du snakker om...

• Liker 1
Skrevet
Engel skrev (3 minutter siden):

Han er ikke interessert, ikke noe å lure på. Han er bare feig slik som så mange andre og gidder ikke si noe. Jeg ville sagt fra hvis jeg var deg. Hadde rett og slett sagt at jeg merker at interessen avtar her, og at det da er bedre å avslutte skikkelig. Så ville jeg ønsket han lykke til videre. Bonus: følelsen av at det faktisk er du som dumper han, og ikke motsatt.😉 Du utdyper jo ikke hvem sine følelser du snakker om...

Ja, jeg har sagt fra til han hva jeg mener og føler nå.  

Skrevet

Jeg hadde sluttet å kommunisere med han. Vil bare få vås og svada tilbake dersom du spør. 

Skrevet

Og ja, det har vært "mye i det siste", både jobb og privat. 

El Classico.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner kan ikke havne i "friendzone". "Friendzone" er der kvinner holder menn de ønsker oppmerksomhet fra, for å få komplimenter fra, som betaler for en masse med dem, men som de ikke har sex med.

Anonymkode: 52377...168

Skrevet

Anonymkode: 52377...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...