Gå til innhold

Har huseier hørt hele krangelen? Angst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var på telefonen med en ikke så bra mann. Tok den for å snakke ut og bli ferdig med alt, ville bare få fred fra han. Men han ble helt merkelig og begynte å skrike ut noe før jeg rakk å ta av høyttaler. Noen steder i samtalen ble jeg så hissig at jeg glemte meg og sa noe høyt selv også. Hadde på tv her. Tror dere at huseier har hørt det. Dette handler altså om noe som skjedde, jeg var med på en del sex med forskjellige. (angrer). problemet her er flauhet og skam over det om huseier hørte det eller forstod hva samtalen gikk i. Jeg bor nede, og han bor oppe, jeg kan høre han godt, men kan han egentlig høre meg så bra?

Anonymkode: 61919...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å svare på. Har ikke vært hos huseieren din.

Anonymkode: 5b9f8...123

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er umulig å svare på. Har ikke vært hos huseieren din.

Anonymkode: 5b9f8...123

Tenker på hva dere tror. Ts

Anonymkode: 61919...c05

Skrevet

Jeg har vært leieboer mange steder og hørt min del av krangler både fra utleiere og medleiere i andre leiligheter. Jeg tenker at sånt er en del av livet og det er ingen par som ikke krangler noen gang, både på og av telefon. Nevner h*n det ikke neste gang dere møtes, så er det bare å gå videre. Nevner h*n det neste gang, så er det bare å nikke og smile og gå videre i livet da også.

• Liker 5
Skrevet

Det er umulig for oss å vite hvordan lydisoleringen er i huset der du bor. Og om huseier faktisk hørte deg, tror jeg nok at han bryr seg mindre om dette... 

Skrevet

Vel, jeg har leid en loftsleilighet i enebolig i andre etasje hvor huseier bodde med kone og en sønn i første etasje og vi tilogmed hørte at de satt der og rapa og prompa(…!)  noe som var direkte heslig. Vi hørte også all deres baksnakking av oss selv samt alt de sa om alle andre… Vi selv brukte å hviske om kveldene for å ikke bli lytta til, og telefonsamtaler kjørte jeg vekk og tok jeg ute i bilen siden huseier gikk ut på verandaen for å lytte… Det var ekstremt lydt. Så ja, lyd går oppover. 

Anonymkode: c043a...2bb

Skrevet

Jeg tenker at om huseieren hørte krangelen eller ikke, er ditt minste problem. Ikke her du bør legge inn energien din. Helt umulig for oss å vite, og hva så om huseieren hørte det? Verre ting har skjedd i verden. 

Anonymkode: c553f...79a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...