Isprinsessen7 Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Min kjærest kommer fra USA og Ønsker å bestille karantene hotell før han reiser. Jeg bare lurte på om alle hoteller regnes som godkjente for å brukes til a være i karantene ved innreise til Norge etter de nye reglen kom tidligere i høst. Fordi jeg leste at man kunne velge egnet sted for karantene selv. Betyr det da at man Kan velge hvilket hotel man ønsker selv som egnet sted for karantene opphold i 3 dager etter innreise til Norge? Eller finnes det godkjente og ike-godkjente hotell for karantene opphold? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Googlet karantenehotell og fant dette etter 45 sekunder: Tilbud om karantenehotell for innreisende til Norge med behov for egnet karantenested | Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (dsb.no) Anonymkode: 73ab3...16e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Nei. Her finner du listen over godkjente karantenehotell: https://www.dsb.no/hendelser/koronavirus/tilbud-om-karantenehotell-for-innreisende-til-norge-med-behov-for-egnet-karantenested/ Anonymkode: 10472...b8e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå