AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Babyen min gråter generelt lite, hen er 2 mnd. Men i det siste gråter hen hver gang hen skal ta en blund. Dag og natt. Jeg passer på å hjelpe hen til å sove før hen blir overtrøtt - våkenvinduet er på mellom 45 min og 1,5 time, og når jeg har observert et par gjesp og/eller sutrelyd finner jeg fram smokk og sutteklut som jeg av og til legger over hodet/øynene. Da er det bare et par minutter med byssing/shh-ing før hen sovner, så jeg skjønner at hen var trøtt, men ikke overtrøtt (da tar det mye lengre tid) Men baby gråter skikkelig når hen skjønner at det er sovetid. Jeg trodde hen ble irritert av kluten over øynene, men det skjer også når jeg ikke bruker kluten, men bare bysser med smokk. Hen må ha kluten for å sovne uansett. Er det vanlig å gråte når de skal sove, selv om man treffer rett søvn-vindu? Anonymkode: bd099...822
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Min gjør også det, 3mnd. Protesterer og gråter før hver legging, dag og natt.0 Anonymkode: 87bc4...d59 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Min gjør det, har en egen "nå skal jeg sove"-gråt. Den er visst veldig vanlig uansett om man treffer vindu eller ei det er en sånn sutrende, hes, nasal gråting. Noen ganger kan den vare veldig kort, kanskje bare et halvt minutt før han slokner, men noen ganger kan det vare lenger. Min er 4 mnd nå, og husker søstra også var sånn en periode. Anonymkode: a2116...97e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Takk for svar! Har følt at jeg har gjort noe galt siden hen gråter da..men da er det visst vanlig😊👍 Ts Anonymkode: bd099...822
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen. Hva er greia egentlig??? Skriv nå han eller hun, ingen vil gjenkjenne ungen din! Anonymkode: a7f79...73b 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen. Hva er greia egentlig??? Skriv nå han eller hun, ingen vil gjenkjenne ungen din! Anonymkode: a7f79...73b La nå folk skrive hva de vil, da! TS, babyen min (4 mnd.) sutrer som regel litt før hver legging også, er nok helt normalt! Anonymkode: 408c8...e3e 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Min gutt hylgråt seg i søvn til hver lur i ca 6 mnd. Han sov godt og lenge når han først sovnet, men virker som han hadde en slags angst for selve følelsen av å sovne. I bæresele eller med byssing sovnet han etter er par min med hyling, i vogn tok det 10-15 min. Det var kjipt å grue seg til hver eneste lur! Men det gikk gradvis over av seg selv når han endelig skjønte å sette pris på soving når man er trøtt. Anonymkode: 91fb9...bc4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Helt vanlig, og spesielt når de er så små som din. Anonymkode: 4d03c...061
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Vil tro de gråter/sutrer fordi de er trøtte? De skjønner vel ikke helt at de skal få sove men lever 100% i nuet og uttrykker "nå er jeg trøtt" på eneste måten de kan? Tror nok ikke du gjør noe feil TS Anonymkode: dc6fd...c85 1
Mnjah Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen. Hva er greia egentlig??? Skriv nå han eller hun, ingen vil gjenkjenne ungen din! Anonymkode: a7f79...73b Er det så viktig for deg å vite hva barnets kjønnsorgan er ? til ts: det er ofte babyers måte å selvregulere på. Ikke sikkert du trenger å bysse etc 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min gutt hylgråt seg i søvn til hver lur i ca 6 mnd. Han sov godt og lenge når han først sovnet, men virker som han hadde en slags angst for selve følelsen av å sovne. I bæresele eller med byssing sovnet han etter er par min med hyling, i vogn tok det 10-15 min. Det var kjipt å grue seg til hver eneste lur! Men det gikk gradvis over av seg selv når han endelig skjønte å sette pris på soving når man er trøtt. Anonymkode: 91fb9...bc4 Angst? Herregud. Anonymkode: 8076a...7be
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen. Hva er greia egentlig??? Skriv nå han eller hun, ingen vil gjenkjenne ungen din! Anonymkode: a7f79...73b He he he he Tenkte jeg skulle provosere noen skjønner du ; ) Ts Anonymkode: bd099...822
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min gutt hylgråt seg i søvn til hver lur i ca 6 mnd. Han sov godt og lenge når han først sovnet, men virker som han hadde en slags angst for selve følelsen av å sovne. I bæresele eller med byssing sovnet han etter er par min med hyling, i vogn tok det 10-15 min. Det var kjipt å grue seg til hver eneste lur! Men det gikk gradvis over av seg selv når han endelig skjønte å sette pris på soving når man er trøtt. Anonymkode: 91fb9...bc4 Huff! Min gråter foreløpig ikke når hen sovner i vogna! Kanskje det kommer.. 🤪 Anonymkode: bd099...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå