AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hei alle flotte folk. Jeg har nettopp flyttet fra mannen min som jeg lenge har kjempet for. Vi har vært ilag i 10 år men de siste 5-6 årene har jeg kjempet så sykt hardt for å stå i forholdet fordi jeg egentlig er en person som aldri gir opp. Det har vært MANGE opp og nedturer men nå kjenner jeg på en følelse der jeg bare vil være alene, jeg er helt tom.. Rett og slett nummen. Jeg syns det er skummelt at jeg ikke kjenner på verken sorg, at jeg er trist, nedstemt eller i det hele tatt savner å ha ham rundt meg. Jeg er rett å slett redd for at det feiler meg noe. Jeg har i forholdet følt meg verdiløs, ikke fått den respekten jeg fortjener å følt meg ekstremt ensom. Er det noen som har erfaringer med dette, er det noen som kan fortelle meg at jeg vil finne tilbake livsgleden igjen. At dette bare er en fase? Anonymkode: 7ed99...ba0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei alle flotte folk. Jeg har nettopp flyttet fra mannen min som jeg lenge har kjempet for. Vi har vært ilag i 10 år men de siste 5-6 årene har jeg kjempet så sykt hardt for å stå i forholdet fordi jeg egentlig er en person som aldri gir opp. Det har vært MANGE opp og nedturer men nå kjenner jeg på en følelse der jeg bare vil være alene, jeg er helt tom.. Rett og slett nummen. Jeg syns det er skummelt at jeg ikke kjenner på verken sorg, at jeg er trist, nedstemt eller i det hele tatt savner å ha ham rundt meg. Jeg er rett å slett redd for at det feiler meg noe. Jeg har i forholdet følt meg verdiløs, ikke fått den respekten jeg fortjener å følt meg ekstremt ensom. Er det noen som har erfaringer med dette, er det noen som kan fortelle meg at jeg vil finne tilbake livsgleden igjen. At dette bare er en fase? Anonymkode: 7ed99...ba0 Har det akkurat likt, bare at vi bor fortsatt sammen. Jeg ønsker ikke at det skal ta slutt, men jeg er helt tom og ulykkelig.... Alt går over og det kommer en ny start og man vil få det bedre, selv om alt føles tungt og mørkt nå.. Anonymkode: fa776...243
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hei alle flotte folk. Jeg har nettopp flyttet fra mannen min som jeg lenge har kjempet for. Vi har vært ilag i 10 år men de siste 5-6 årene har jeg kjempet så sykt hardt for å stå i forholdet fordi jeg egentlig er en person som aldri gir opp. Det har vært MANGE opp og nedturer men nå kjenner jeg på en følelse der jeg bare vil være alene, jeg er helt tom.. Rett og slett nummen. Jeg syns det er skummelt at jeg ikke kjenner på verken sorg, at jeg er trist, nedstemt eller i det hele tatt savner å ha ham rundt meg. Jeg er rett å slett redd for at det feiler meg noe. Jeg har i forholdet følt meg verdiløs, ikke fått den respekten jeg fortjener å følt meg ekstremt ensom. Er det noen som har erfaringer med dette, er det noen som kan fortelle meg at jeg vil finne tilbake livsgleden igjen. At dette bare er en fase? Anonymkode: 7ed99...ba0 Det skal ikke være nødvendig å «kjempe» for å bevare et forhold medmindre det er barn involvert. Du har allerede kastet bort mange år, og bør komme deg ut av dette. Det er absolutt ikke rart at du er deprimert. Anonymkode: d7403...c5a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Jeg føler sååå med deg… Står midt i det samme selv.. bare vi fortsatt bor sammen 😔 Jeg skjønner selv at jeg må komme meg ut.. Men jeg klarer ikke… Så skulle ønske jeg hadde et snev at det du beskriver… At jeg kunne føle litt mindre…. Anonymkode: ea86c...6dc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Jeg tenker du kan ta en tur til legen, for det kan være begynnende depresjon. Anonymkode: 010d0...6b7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 19.25): Hei alle flotte folk. Jeg har nettopp flyttet fra mannen min som jeg lenge har kjempet for. Vi har vært ilag i 10 år men de siste 5-6 årene har jeg kjempet så sykt hardt for å stå i forholdet fordi jeg egentlig er en person som aldri gir opp. Det har vært MANGE opp og nedturer men nå kjenner jeg på en følelse der jeg bare vil være alene, jeg er helt tom.. Rett og slett nummen. Jeg syns det er skummelt at jeg ikke kjenner på verken sorg, at jeg er trist, nedstemt eller i det hele tatt savner å ha ham rundt meg. Jeg er rett å slett redd for at det feiler meg noe. Jeg har i forholdet følt meg verdiløs, ikke fått den respekten jeg fortjener å følt meg ekstremt ensom. Er det noen som har erfaringer med dette, er det noen som kan fortelle meg at jeg vil finne tilbake livsgleden igjen. At dette bare er en fase? Anonymkode: 7ed99...ba0 Det kunne vært meg som skrev dette for snart to år siden. Hadde det akkurat som deg. Jeg vil si at jeg det siste året har funnet igjen livsgleden. Jeg fokuserer nå bare på å ha det fint med meg selv og med barna mine. Skape en god hverdag. Jeg prøvde å date en liten perioden, men ga det opp fordi jeg er så redd for at jeg skal ende opp med en ny idiot igjen som jeg gikk ifra. Da har jeg det mye bedre alene. Anonymkode: bf2af...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå