Gå til innhold

Hvorfor tiltrekker jeg meg disse mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe vondt i meg, men likevel har jeg opplevd å tiltrekke meg enten svært tvilsomme, skumle, narsissistiske eller ego mennesker. I tillegg er det som oftest menn på 50+ som viser interesse, selv om jeg bare er 30. Det er ofte menn som (beklager uttrykket) ikke er tiltrekkende i det hele tatt , og som fremstår veldig pågående eller ekle. Jeg har aldri vist noen interesse for disse mennene, bare vært normalt hyggelig og ikke snakket med dem på en måte som inviterer til noe annet. Ved to tilfeller i tenårene ble jeg foreksempel seksuelt trakasert av 2 menn på 60+ ved ulike tilfeller. Jeg turte ikke å si ifra at de ikke skulle røre meg. Ble også forfulgt en natt jeg gikk hjem alene fra byen, en skikkelig tvilsom taxisjåfør som kjørte vedsiden av meg lenge og prøvde å få meg inn i bilen. Jeg vet at han ikke hadde gode intensjoner, fordi han tok ikke et nei selv om jeg sa nei flere ganger og gikk fortere og fortere.

De som har vist interesse som er på min alder, har vist seg å bare være skikkelig ego (gått bak ryggen min/ lurt meg) eller direkte slem (psykisk vold). Har også opplevd flere ganger at svært berusede personer har fått øye på meg, og deretter satt direkte marsjfart mot meg. Så hva faen er det? Jeg blir redd, jeg føler meg stygg, utrygg, mindreverdig, og som søppel 😔

Anonymkode: b3bed...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvem viser du interesse for da? Her fokuserer du jo kun på motsatt vei

Anonymkode: 2934d...881

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvem viser du interesse for da? Her fokuserer du jo kun på motsatt vei

Anonymkode: 2934d...881

Jeg viste interesse for de to på min egen alder, men de utga seg i starten for å være noe annet enn hva de egentlig var.

TS

Skrevet

disse som du mener tiltrekkes deg , tiltrekkes av alt med to bein, å nei, det er ikke bare deg. jeg tror du burde spørre om hvorfor ikke veltrente menn i midten av tjueårene med trang dress og slips oppsøker deg oftere. det hadde blitt mer korrekt. 

Anonymkode: bd50e...d23

• Liker 1
Skrevet

Samme her, ts. Jeg gidder ikke å svare dem engang lenger. Var hyggelig som yngre, men det gidder jeg ikke mer. Bare lat som at de er usynlige for deg. 

Anonymkode: 0dd3e...52d

Skrevet

Wild guess, men kanskje du fremstår som en med dårlig selvbilde/lett offer og evt veldig hyggelig og empatisk? Typisk narsissister å gå for den personligheten.

Mht å bli fulgt etter - det er lurt å gå med hodet høyt hevet, faste skritt, utstråle styrke og selvtillit og ikke nøle med å be de dra til helvete. Forskning viser at kvinner som er årvåkne og utstråler styrke og selvtillit er sjeldnere ofre - fordi de blir sett på som noen som vil gi motstand. Når det er sagt - overfall kan skje alle. Selv har jeg alltid forsvarsspray i hånden hvis jeg går alene og jeg avviser kontant alle forsøk på samtaler etc.

Hvis noen følger etter deg - ring politiet. Vær tøff. Hvis noen prøver å få deg inn i en bil så tar du opp mobilen asap og gir registreringsnummeret til politiet.

Et annet triks er å late som du snakker med «kjæresten» i telefonen (snakk høyt) og si at du snart er hjemme, sånn at de i nærheten får inntrykk av at det er noen som venter på deg.

Er noen pågående og ekle, uansett alder, så sier du fra at du overhodet ikke er interessert og be de fjerne seg fra deg.

Du er verken stygg eller mindreverdig eller noe, du må bare lære deg å sette skarpe grenser og at ingen har rett til å gjøre noe du ikke selv vil. Ikke vær et offer, vær offensiv. Da luker du automatisk ut de fleste plageånder.

Sånn som du er nå så virker du som en magnet på alle som er ute etter å utnytte eller det som verre er.

Ta ansvar for deg selv og begynn med en gang ❤️

Anonymkode: 4bdff...7c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Wild guess, men kanskje du fremstår som en med dårlig selvbilde/lett offer og evt veldig hyggelig og empatisk? Typisk narsissister å gå for den personligheten.

Mht å bli fulgt etter - det er lurt å gå med hodet høyt hevet, faste skritt, utstråle styrke og selvtillit og ikke nøle med å be de dra til helvete. Forskning viser at kvinner som er årvåkne og utstråler styrke og selvtillit er sjeldnere ofre - fordi de blir sett på som noen som vil gi motstand. Når det er sagt - overfall kan skje alle. Selv har jeg alltid forsvarsspray i hånden hvis jeg går alene og jeg avviser kontant alle forsøk på samtaler etc.

Hvis noen følger etter deg - ring politiet. Vær tøff. Hvis noen prøver å få deg inn i en bil så tar du opp mobilen asap og gir registreringsnummeret til politiet.

Et annet triks er å late som du snakker med «kjæresten» i telefonen (snakk høyt) og si at du snart er hjemme, sånn at de i nærheten får inntrykk av at det er noen som venter på deg.

Er noen pågående og ekle, uansett alder, så sier du fra at du overhodet ikke er interessert og be de fjerne seg fra deg.

Du er verken stygg eller mindreverdig eller noe, du må bare lære deg å sette skarpe grenser og at ingen har rett til å gjøre noe du ikke selv vil. Ikke vær et offer, vær offensiv. Da luker du automatisk ut de fleste plageånder.

Sånn som du er nå så virker du som en magnet på alle som er ute etter å utnytte eller det som verre er.

Ta ansvar for deg selv og begynn med en gang ❤️

Anonymkode: 4bdff...7c9

Tusen, tusen takk ♥️ TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...