Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg er gravid i uke 15 (14+5). Mandag kveld tok jeg 2.dose med coronavaksine, moderna. 
natt til onsdag hadde jeg mye magesmerter, kjentes ut som kramper. Varte i ca 4-5timer. Når jeg våknet oppdaget jeg at jeg hadde begynt å blø. Ikke store mengder, kanskje 1 dl. Friskt blod, ingen klumper.
Sluttet nesten å blø ila dagen, kun veldig små mengder brunlig utflod- som på slutten av mensen. Har fortsatt murringer, som ligner mensensmerter, men ikke store smerter lenger. Var hos legen onsdag.. han sjekket ingenting, men henviste meg til ultralyd på sykehuset..

Har ikke hørt noe fra sykehuset i dag og jeg er så fortvilet og utålmodig! Nå får jeg sikkert ikke time før over helgen :( 

noen som har vært i samme situasjon? Kan dette bare være en reaksjon på vaksine? Forvarsel på Sa? Ma? Er det virkelig sånn overalt at man må gå mange dager å lure på om baby har det bra? 

Anonymkode: ee6af...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset? Jeg fikk akuttime grunnet blødning på sykehuset, og akuttime hos en privat gynekolog som har avtale med det offentlige. Begge gangene ringte legen da jeg satt på kontoret, for å be om hastetime. 

Anonymkode: 50375...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...