Gå til innhold

Ekstremt god kjemi, redd sex blir nedtur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann i livet mitt som jeg har en helt rå kjemi med og tiltrekning til, og det er gjensidig. Vi kjenner hverandre godt. Det ligger i kortene at vi kommer til å møtes for sex snart, men jeg kjenner på litt angst for at forventningene nå kanske er så store eller mye flørt og meldinger, tenk om sexen blir dårlig??

Anonymkode: fdde5...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med den innstillingen er du garantert at det ikke blir full klaff.

Endret av flusa
  • Liker 3
Skrevet

Senk forventningene da. Tenk heller at dere skal ha det gøy/fint i stedet for å bygge det opp til å forvente ditt livs beste sex.

Anonymkode: 83e59...5ef

• Liker 4
Skrevet

Hva konkret mener du kan gå galt egentlig? At han har for liten penis? Eller kommer for fort? 

Du som kvinne kan umulig gjøre mye galt.. 

Anonymkode: 84b69...565

Skrevet

Du er jo selv med på å bygge opp forventningene, og da øker du samtidig fallhøyden. Og, ved å bygge opp forventningene veldig, så øker dere også prestasjonspresset på dere begge to. Prestasjonspress og god sex går sjelden hånd i hånd. 

Anonymkode: e1561...6d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har en mann i livet mitt som jeg har en helt rå kjemi med og tiltrekning til, og det er gjensidig. Vi kjenner hverandre godt. Det ligger i kortene at vi kommer til å møtes for sex snart, men jeg kjenner på litt angst for at forventningene nå kanske er så store eller mye flørt og meldinger, tenk om sexen blir dårlig??

Anonymkode: fdde5...8e2

Ja dette går nok ræva...😬..🙈😂...Bad attitude woman!!..

Hvis du liker han så godt bør du huske at alternativet er ingen sex..Hva kan gå galt egentlig..?

Skrevet

Altså, selv om kjemien er super så kan det likevel ta litt tid å lære hverandres kropper å kjenne. Ingen krise om første gangen ikke er 100% klaff på alle måter.

Anonymkode: 310f0...53f

• Liker 2
Skrevet

Er vel sjelden første gang med noen er helt mindblowing🤷‍♀️ Fokus på hygge og kos så ordner det seg. Hjelper ikke å overtenke i forkant. Kjemien er der selv om klærne er av😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva konkret mener du kan gå galt egentlig? At han har for liten penis? Eller kommer for fort? 

Du som kvinne kan umulig gjøre mye galt.. 

Anonymkode: 84b69...565

Hva om han har for stor penis?

Anonymkode: 2c28e...f8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...