AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Har en mann i livet mitt som jeg har en helt rå kjemi med og tiltrekning til, og det er gjensidig. Vi kjenner hverandre godt. Det ligger i kortene at vi kommer til å møtes for sex snart, men jeg kjenner på litt angst for at forventningene nå kanske er så store eller mye flørt og meldinger, tenk om sexen blir dårlig?? Anonymkode: fdde5...8e2
flusa Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 (endret) Med den innstillingen er du garantert at det ikke blir full klaff. Endret 4. november 2021 av flusa 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Senk forventningene da. Tenk heller at dere skal ha det gøy/fint i stedet for å bygge det opp til å forvente ditt livs beste sex. Anonymkode: 83e59...5ef 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Hva konkret mener du kan gå galt egentlig? At han har for liten penis? Eller kommer for fort? Du som kvinne kan umulig gjøre mye galt.. Anonymkode: 84b69...565
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Du er jo selv med på å bygge opp forventningene, og da øker du samtidig fallhøyden. Og, ved å bygge opp forventningene veldig, så øker dere også prestasjonspresset på dere begge to. Prestasjonspress og god sex går sjelden hånd i hånd. Anonymkode: e1561...6d8 2
Gjest ABM Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har en mann i livet mitt som jeg har en helt rå kjemi med og tiltrekning til, og det er gjensidig. Vi kjenner hverandre godt. Det ligger i kortene at vi kommer til å møtes for sex snart, men jeg kjenner på litt angst for at forventningene nå kanske er så store eller mye flørt og meldinger, tenk om sexen blir dårlig?? Anonymkode: fdde5...8e2 Ja dette går nok ræva...😬..🙈😂...Bad attitude woman!!.. Hvis du liker han så godt bør du huske at alternativet er ingen sex..Hva kan gå galt egentlig..?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Altså, selv om kjemien er super så kan det likevel ta litt tid å lære hverandres kropper å kjenne. Ingen krise om første gangen ikke er 100% klaff på alle måter. Anonymkode: 310f0...53f 2
wandagirl Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Er vel sjelden første gang med noen er helt mindblowing🤷♀️ Fokus på hygge og kos så ordner det seg. Hjelper ikke å overtenke i forkant. Kjemien er der selv om klærne er av😅
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva konkret mener du kan gå galt egentlig? At han har for liten penis? Eller kommer for fort? Du som kvinne kan umulig gjøre mye galt.. Anonymkode: 84b69...565 Hva om han har for stor penis? Anonymkode: 2c28e...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå