metalish Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 si nei til pels! hjelp dyrene ved å ikke halndle i butikker som omsetter pels, ikke kjøpe klær av pels, eller med pels detaljer. skriv under på kanpanjer. pels er naturlig for dyr, for mennesker der det unødvendig luksus! hunder brukes som hai mat... denne artikkelen så jeg dere hadde gående deni her, men tekte bare å slenge inn en link for de som vil skrive under på kanpanjen mot dette. det oppfordrer jeg alle til å gjøre... stakkars dyr... My Webpage
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Veldig enig! Nei til pels, pels er for dyr!! Forstår ikke de som kan gjøre dyr så mye vondt, jeg ...
Teddy Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Det siste nå er at en norsk dame lager HUNDEKLÆR med pels. Tragisk
lillesky Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Pels er faktisk varmt. Når pels går i arv, synes jeg det er ok. Men jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe ny pels... Jeg har skrevet under på liste mot pels. Dyrevernsauksjonister slapp løs minkdyr fra en pelsdyrfarm, og det synes jeg er unødvendig og dyreplageri. Minkene klarte ikke seg alene, og ble påkjørt eller sultet i hjel.
Iceglow Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Det siste nå er at en norsk dame lager HUNDEKLÆR med pels. Tragisk ← Det er egentlig ikke noe nytt. Eller kanskje hundeklær med pels er noe nytt, men katteleker og lignende er det ofte kattepels på, rimelig grotesk.
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Veldig enig! Nei til pels, pels er for dyr!! Forstår ikke de som kan gjøre dyr så mye vondt, jeg ... ← Leste pels er for dyrt.. Og tenkte at det var jammen en sær grunn for å være i mot pels!
Teddy Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Det er egentlig ikke noe nytt. Eller kanskje hundeklær med pels er noe nytt, men katteleker og lignende er det ofte kattepels på, rimelig grotesk. ← Jeg har ikke katt, så det visste jeg ikke. Så ekkelt. Jeg har bare sett en som selger hundeklær med pels, håper den nettsjappa blir lagt det rimelig kjapt. Endret 7. oktober 2005 av Teddy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå