AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Kom hjem fra jobb nå etter en lang dag, sliten og småvondt i ryggen etter hardt arbeid. Kona sitter på sofaen med telefon i hånda iført kosebukse og stapper potetgull i seg. Det er hverken middag på bordet eller noe ordentlig mat i kjøleskapet. Hva skjer, hvorfor er hun sånn? Helt siden hun ble ufør for 2 år siden, har hun enkelte dager laget enkle middager som en fersk tenåring hadde klart. Men nå er hun også lat til å handle inn mat mens jeg sliter ræva av meg på jobb! Hun er klar over at hun ikke hadde klart seg økonomisk uten meg, hadde jeg dumpet henne nå så hadde hun havnet rett på barnerommet hos foreldrene sine. Og det er litt flaut i en alder av 40. Har snakket med henne om det i flere omganger, at hun må skjerpe seg, og bidra i hjemmet siden hun ikke tilfører noe økonomisk til husholdningen, men hun er så sårbar og begynner bare å gråte. Vi har et huslån og det er jeg som betaler ned på dette lånet 80%, i tillegg betaler jeg andre regninger + vippser henne for all mat hun handler inn. Det eneste hun bruker pengene sine på, er å gå på café, bar eller diverse konserter med venninnene sine. Hva skal jeg med ei så ubrukelig kone som blir bare latere og feitere? Anonymkode: a44ca...42a 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Hvis du er seriøs så må du spørre deg hvorfor hun er ufør. At man er hjemme betyr ikke at man klarer å lage middag, det kommer an på hva problemet er. Anonymkode: 1dffa...36e 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Ja nettopp. Du får "skille" deg fra din late, feite og snyltende "kone", så blir livet fort mye bedre skal du se.. Anonymkode: bdf65...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå