AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hei! Jeg leter etter julegaver til tantebarna mine G11 og J12. De bor på en annen kant av landet og jeg ser dem sjeldent, så aner ikke hva de ønsker seg. Har spurt foreldrene men får ikke noe svar annet enn at de skal tenke på det.. Så hva er fint å kjøpe ? Er man for voksen til å få leker osv i denne alderen ? Anonymkode: 4bb6f...1ed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Forslag til gutt 11: klokkeradio, 3D puslespill, kul hettegenser og bøker. Anonymkode: 6b62f...48c 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Ideal of sweeden flaske, gavekort, sminke til jenta, kule klær, led lys, parfyme 😊 Anonymkode: d467e...a93 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 De har vel egne mobiltelefoner i den alderen, send dem sms og spør 😊 Evt ring mor/far og be om å få snakke med dem. 11/12-åringer er veldig ulike, noen bygger lego fremdeles mens andre har sin første kjæreste... Anonymkode: 039c1...8f0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Litt vanskelig når man ikke vet interessene deres. Så lister bare opp noen eksempler G11: Lego techic, noe gamingmerch (feks. Roblox, Fortnite, Minecraft), radiostyrt bil eller drone, NERF baster J12: dagbok, gamingmerch, gavekort på HM, sminke, lavalampe eller lignende, ungdomsparfyme, bærbar høytaler Anonymkode: 85756...bb0
Arkana Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Lego (Lego Technic vet jeg mange ungdom som liker, selv om de også har kjæreste ), gode bøker, kinogavekort, skikkelige tegnesaker, hettegensere, noe de trenger til en hobby eller fritidsaktivitet?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Hadde nok ikke kjøpt leker eller Lego. kinogavekort og en sum til godteri badebillett gavekort på klatrepark Anonymkode: 824ff...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå