Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Long story short så sa jeg: "fikk en melding av en god venn av deg, jeg vet hva du har gjort".

Han: hvem da? 

Jeg: gjett.

Han gjetter og jeg sier nei til to navn, så han: *blir sur* nei det her orker jeg faen ikke.

Jeg: hva? Er det så galt da? 

Han: Orker faen ikke, går å legger meg. 

Jeg: hvorfor?

Han: Gidder bare ikke at de skal snakke.

Samtale avsluttet. 

Vet ikke om jeg skal flire eller grine. Sa til han at jeg køddet men han var fremdeles stresset og sur. Lukter jeg utroskap?

Anonymkode: 02125...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lukter sjalusi og ufin oppførsel. Av deg. 

Det der var ikke morsomt. 

Anonymkode: 0ddf4...3b6

• Liker 37
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, egentlig ikke, lukter mest barnslig oppførsel spør du meg😅

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Long story short så sa jeg: "fikk en melding av en god venn av deg, jeg vet hva du har gjort".

Han: hvem da? 

Jeg: gjett.

Han gjetter og jeg sier nei til to navn, så han: *blir sur* nei det her orker jeg faen ikke.

Jeg: hva? Er det så galt da? 

Han: Orker faen ikke, går å legger meg. 

Jeg: hvorfor?

Han: Gidder bare ikke at de skal snakke.

Samtale avsluttet. 

Vet ikke om jeg skal flire eller grine. Sa til han at jeg køddet men han var fremdeles stresset og sur. Lukter jeg utroskap?

Mulig, men langt ifra sikkert. Jeg ser tre alternativer.
1.Han har vært utro. 
2.Han skjønte ikke at det var en spøk, og følte seg mistenkt. 
3. Han ble irritert av at du tullet med et så alvorlig tema.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 13
Skrevet

Er dette noe du gjør ofte, eller er du mistenkelig til hva han gjør til vanlig? I såfall skjønner jeg reaksjonen hans syyyykt godt.

Anonymkode: 63595...187

• Liker 11
Skrevet

Det høres utrolig irriterende ut. Gjør du ofte sånt? Driver med umoden sjalu-testing, altså.

Hvis du vil lage problemer i forholdet deres, skape mistro og irritabilitet mellom dere, så høres dette ut som en ypperlig måte å få det til på. Gratulerer.

Anonymkode: 1db44...ac7

• Liker 20
Skrevet

Ts her. Kan gi en liten back story, skjønner dere reagerer slik dere gjør på innlegget og legger meg lang flat. 

Han har vært utro før, i forholdet vårt. Skulle kanskje lagt dette inn i hovedinnlegget, sorry. 

Skrevet

Hadde jeg vært kjæresten din her hadde jeg blitt irritert. Psykologisk spill/humor gidder jeg ikke i noe forhold.

• Liker 5
Skrevet

Hvor gammel er du ts? 

Har du for vane å skape slike utrivelige provokasjoner? 

Hadde samboeren min holdt på slik så hadde jeg fryst henne ut emosjonelt, fysisk og verbalt. 

Anonymkode: adf7c...220

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. Kan gi en liten back story, skjønner dere reagerer slik dere gjør på innlegget og legger meg lang flat. 

Han har vært utro før, i forholdet vårt. Skulle kanskje lagt dette inn i hovedinnlegget, sorry. 

Ikke stabil du. Testing av partner slik du holder på er ufattelig lite sjarmerende. Historie eller ei har ingen betydning. 

• Liker 15
Skrevet
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg vært kjæresten din her hadde jeg blitt irritert. Psykologisk spill/humor gidder jeg ikke i noe forhold.

Helt enig. At han har vært utro før spiller ingen rolle. Enten så aksepterer du det å slutter å spille spill og teste han, eller så stoler du ikke på han. Å holde sånt over hodet på folk å teste på den måten er bare tull. 

Jeg hadde forøvrig gått fra en som var utro, jeg hadde ikke klart å få tilliten tilbake. Men forholdet kommer i alle fall ikke til å bli bedre av at du holder på sånn. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: e7379...4b0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammel er du ts? 

Har du for vane å skape slike utrivelige provokasjoner? 

Hadde samboeren min holdt på slik så hadde jeg fryst henne ut emosjonelt, fysisk og verbalt. 

Jeg er 18. Og for alle som spør om jeg gjør dette ofte, nei. Første gang jeg har gjort det. 

Skrevet

At han spør hvem som har snakket og ikke om hva betyr litt her.

Men så er jo ts en som aksepterer utroskap, så da er vel egentlig alt greit. En provokatør og en notorisk utro.

Hva med å lage noen barn?

Anonymkode: 504f7...50b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At han spør hvem som har snakket og ikke om hva betyr litt her.

Men så er jo ts en som aksepterer utroskap, så da er vel egentlig alt greit. En provokatør og en notorisk utro.

Hva med å lage noen barn?

Anonymkode: 504f7...50b

Vi har faktisk snakket om dette, har du navneforslag? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner oppførselen din tatt i betraktning at han har vært utro, men jeg tror ikke at dette er veien å gå hvis du vil fortsette å være kjæresten hans. 

Hvis du mistenker noe så bør du nok heller konfrontere han ordentlig istedenfor å snike inn en mistenkelig vits her og der.

Jeg var dessverre utro mot kjæresten min, men vi ønsket å jobbe oss igjennom det. I starten holdt han på på samme måte som du beskriver, og det var veldig irriterende da jeg virkelig gjorde alt jeg kunne for å gjenvinne tilliten hans. Jeg la meg langflat og gav han innsyn i alt. Likevel prøvde han å "ta meg" på ting, lure meg inn i et hjørne om den minste detalj. Selvom jeg sånn sett fortjente det så gjorde det ikke prosessen vår noe bedre. 

Å gjenvinne tillit tar lang tid, og det krever åpenhet fra personen som har sviktet. I tillegg krever det veldig godt samarbeid mellom den sårende parten og den som har såret. Selvom den som er såret på én måte har rett til å snoke og stille spørsmål så må den sårende også samarbeide om hvordan man kan komme seg videre slik at man kan bygge tillit igjen.

Mannen min og jeg fant heldigvis ut av det. Lykke til.

Anonymkode: 63595...187

• Liker 2
Skrevet

Barnslig oppførsel av deg, skjønner at han ble sur og irritert. Det hadde jeg også blitt.

Ser du skriver at han har vært utro før. Men om du har valgt å være sammen med han fortsatt, kan du ikke drive å bruke dette mot han. Stoler du ikke på han, må du heller gå videre. For sånn du holder på nå blir bare destruktivt for dere begge.

Anonymkode: 47ac0...614

• Liker 3
Skrevet

Har gjort dette et par ganger selv, men da har jeg faktisk noe å komme med. Har et søsken som ofte baksnakker og forteller løgner, så jeg spurte "hørte du hadde pratet om meg igjen?" Fikk et stresset svar om at søsken har pratet med den og den og det og det. Så da fikk jeg ekstra informasjon, altså 3 ganger har søsken fortalt løgner om meg, 3 forskjellige løgner. 

Anonymkode: 0e1cb...ad3

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du velger å være sammen med han så må du også jobbe med å legge det bak deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Barnslig oppførsel av deg, skjønner at han ble sur og irritert. Det hadde jeg også blitt.

Ser du skriver at han har vært utro før. Men om du har valgt å være sammen med han fortsatt, kan du ikke drive å bruke dette mot han. Stoler du ikke på han, må du heller gå videre. For sånn du holder på nå blir bare destruktivt for dere begge.

Anonymkode: 47ac0...614

Tror jeg gjør oss begge en tjeneste å avslutter forholdet. Skal møte han senere idag å gjøre det slutt. Men ja, jeg er sjalu og såret for tingene som har skjedd tidligere i forholdet vårt. Er ikke så lenge siden utroskapen, forstår at å teste han slik er helt forjævlig dårlig gjort av meg. Men at dere har kommet med så mange fine 🤭 kommentarer til hendelsen og fått meg til å innse at jeg er en provokatør for én dårlig vits og antar jeg gjør dette oftere enn jeg pusser tenna. Så skal jeg la menn være i fred å heller satse på singel livet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror jeg gjør oss begge en tjeneste å avslutter forholdet. Skal møte han senere idag å gjøre det slutt. Men ja, jeg er sjalu og såret for tingene som har skjedd tidligere i forholdet vårt. Er ikke så lenge siden utroskapen, forstår at å teste han slik er helt forjævlig dårlig gjort av meg. Men at dere har kommet med så mange fine 🤭 kommentarer til hendelsen og fått meg til å innse at jeg er en provokatør for én dårlig vits og antar jeg gjør dette oftere enn jeg pusser tenna. Så skal jeg la menn være i fred å heller satse på singel livet. 

Forsøker du å provosere folk på KG med vilje?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...