AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hva er forskjellen og hva bruker du de til? Erstatter de salt? Anonymkode: ff5a9...ed8
Frøkensina Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Tror de er det samme. Det er msg og det forsterker smaken av andre krydder, men siden jeg ble forgiftet av msg på en tur til Kina/Taiwan styrer jeg unna så langt jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er forskjellen og hva bruker du de til? Erstatter de salt? Anonymkode: ff5a9...ed8 Aromat inneholder melkesukker. Anonymkode: 3b93c...c49
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Ikke prøvd gastromat, men aromat er digg 🤩 Anonymkode: 0dd0e...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Aromat inneholder melkesukker. Anonymkode: 3b93c...c49 Gjør melkesukkeret noe ekstra med smaken? Bruker dere aromat/gastromat i stedet for salt eller i tillegg til alle andre krydderet dere bruker? Har kjøpt inn begge, men aldri brukt det før. Ts Anonymkode: ff5a9...ed8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Gjør melkesukkeret noe ekstra med smaken? Bruker dere aromat/gastromat i stedet for salt eller i tillegg til alle andre krydderet dere bruker? Har kjøpt inn begge, men aldri brukt det før. Ts Anonymkode: ff5a9...ed8 Jeg spiser ikke animalske produkter så kan ikke uttale meg om det Anonymkode: 3b93c...c49
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Det er 2 forskjellige krydder. Aromat synes jeg er godt på egg, tomat og på noe potet (kokt, potetmos og i fløtegratinerte poteter) Gastromat er godt på kylling. Begge krydderene er salte i smaken, men opp til en selv om man ønsker salt i tillegg Anonymkode: 27522...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå