Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne spurte meg i går om jeg ville komme å se skal vi danse hos henne på Lørdag. Jeg svarte: hadde vært hyggelig, men kan ikke svare akkurat nå. Mannen skal hjelpe svigerfar på Lørdag. Må spørre han først om når han kommer hjem. Er på jobb nå, så gir deg beskjed i kveld. 

Like etterpå skrev hun: Jeg kan hente deg og kjøre deg hjem 

Jeg svarte: Guttene kan ikke være alene hjemme, så jeg kan ikke dra før mannen komme hjem. Så da kan jeg kjøre. Men kommer han seint hjem, så kommer jeg ikke. Men gir beskjed etter jeg har snakket med han i kveld 

Melding fra henne en liten stund etterpå: Nå har jeg kjøpt inn den sjokolade du liker til Lørdag 😉

Er dette manipulasjon??

Nå føler jeg meg nesten slem hvis jeg ikke kan dra 

Anonymkode: 61eb9...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke manipulasjon - bare en ignorant person. Stor forskjell. 

• Liker 4
Skrevet

Skal du føle deg slem fordi hun har kjøpt sjokolade? 😅 Kan du ikke så kan du ikke, sjokolade eller ei. 

Anonymkode: 77abd...292

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dette manipulasjon??

Hvorfor føler du deg nesten slem om du ikke kan dra? Du har ikke lovet henne noe som helst.

Nei, det er ikke manipulasjon. Det er bare ei som inderlig håper du kommer på lørdag og strekker seg langt for at du kan komme.

Anonymkode: a58a2...35a

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ei venninne spurte meg i går om jeg ville komme å se skal vi danse hos henne på Lørdag. Jeg svarte: hadde vært hyggelig, men kan ikke svare akkurat nå. Mannen skal hjelpe svigerfar på Lørdag. Må spørre han først om når han kommer hjem. Er på jobb nå, så gir deg beskjed i kveld. 

Like etterpå skrev hun: Jeg kan hente deg og kjøre deg hjem 

Jeg svarte: Guttene kan ikke være alene hjemme, så jeg kan ikke dra før mannen komme hjem. Så da kan jeg kjøre. Men kommer han seint hjem, så kommer jeg ikke. Men gir beskjed etter jeg har snakket med han i kveld 

Melding fra henne en liten stund etterpå: Nå har jeg kjøpt inn den sjokolade du liker til Lørdag 😉

Er dette manipulasjon??

Mer morsomt egentlig...jeg hadde tatt det for humor..

Skrevet

Har du sjekket med mannen din da? Du skrev du skulle snakke med han i gårkveld.

Anonymkode: a58a2...35a

• Liker 2
Skrevet

Ikke manipulasjon, men et ærlig forsøk på å overtale deg. 

Anonymkode: 83b53...fe7

• Liker 13
Skrevet

Manipulasjon? 

Virkelig! 

Anonymkode: 336ab...82f

• Liker 1
Skrevet

Av prisliste for maset og måten hun ignorerer dine svar så hadde jeg glatt latt være å komme. Si heller at hun får ta turen til deg for du har barn hjemme. 

Anonymkode: acc03...7ed

Skrevet

Av prinsipp*

Anonymkode: acc03...7ed

Skrevet

Manipulasjon wtf nei

Anonymkode: 9822c...e89

Skrevet

Viser jo bare St hun virkelig har lyst å treffe deg. Beskjed om kjøring og henting var jo bare ment som at du kunne ta det med i vurderingen. 

Hyggelig at hun har veldig lyst å treffe deg vel? På ingen måte manipulasjon

Anonymkode: 54d45...e87

• Liker 2
Skrevet

Noe så grovt! Dra på krisesenter med en gang!

Anonymkode: 2760d...8c0

• Liker 3
Skrevet

Nei, men ei desperat venninne.. Hvorfor gidder du være så hyggelig? 

Anonymkode: f6307...cab

Skrevet

Jeg vil si det er en måte å indirekte spørre «du sa du skulle snakke med mannen din i går kveld, og har ikke hørt noe mer fra deg. Jeg antar at det betyr du kan: har kjøpt inn sjokoladen du liker til lørdag».

Anonymkode: c78b6...918

Skrevet

Det er hvertfall en form å teste grensene dine på, det er et rødt flagg.

Anonymkode: 50824...2ae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er hvertfall en form å teste grensene dine på, det er et rødt flagg.

Anonymkode: 50824...2ae

Jeg syns også dette er på kanten. 

Jeg hadde nok kanskje ikke strukket det helt til manipulasjon, men definitivt en form for å få deg til å få dårlig samvittighet slik at du må komme. 

Og jeg hadde følt meg veldig overkjørt om en venninne gav faen i/ignorerte svarene mine, for å bare ture frem. 

Anonymkode: f06c9...317

• Liker 3
Skrevet

Hun forsøker helt klart å manipulere deg, men det er riktignok en veldig "mild" form av manipulasjon. Målet her er jo å overbevise deg ved å gi deg dårlig samvittighet.

Anonymkode: 85923...a4d

• Liker 2
Skrevet

Du vet vel nå om du kan dra?

Anonymkode: babee...e3b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker man er litt hårsår og leter etter det verste i alt om man skal henge seg opp i dette. Hun vil vel bare at du skal komme men du har vært tydelig så ingen grunn til å føle deg slem om du ikke kan (men det burde du vel ha funnet ut av i går og sagt ifra om som du sa du skulle) 

Anonymkode: c4140...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...