AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Jeg var ikke kvalm i første svangerskap. Hadde cravings på søt mat. Ventet jente Nå er jeg ekstremt kvalm, og kaster opp myye. Craver salt mat, og blir kvalm av tanken på søtt. Aner ikke om det er jente eller gutt. Hva med dere? Anonymkode: f8562...eb6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Var mye mer kvalm med jenta og sterkere symptomer i starten. Men det var også mitt andre svangerskap som kan spille inn. Anonymkode: cc957...afb
Million Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Bred mage som syns i sidene når man ser kvinnen bakfra = jente i magen Spiss mage, smal og peker rett ut og ikke ut til sidene = gutt i magen Dette hevdet min mor bestemt at stemte, og det hadde hun lært av sin bestemor igjen, at hun "aldri tok feil". Hun tok ikke feil med meg heller, det ble en gutt. Bare overtro og skrøner, selvsagt Det vil jo stemme uansett i 50% av tilfellene, det man "spår".
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Jeg har tre gutter. Tissetrengt fra dag 1. Veldig plagsomt ute blant folk, og om natta, ellers greit nok. Ikke noe galt altså. Andre symptomer: kul på magen😊 Jeg har med andre ord hatt det veldig fine svangerskap💗 Anonymkode: 43da2...fdb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Med første som var gutt: veldig trøtt. Eneste symptomet. Andre var jente: Muligens litt uggen. Eneste symptomet. tredje var jente: Definitivt uggen, men sjeldent kvalm. Hadde også noe ømme pupper. Aldri hatt cravings eller avsmak på noe. Anonymkode: 2654b...05f
Arkana Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Nr 1 (gutt): Ikke kvalm, mye trøtt første trimester, halsbrann hele tredje trimester, ellers god form. Nr 2 (gutt): Litt kveldskvalme første trimester, et generelt slitsomt og tungt svangerskap, var forkjølet hele tiden og vekslet mellom bihulebetennelse og bronkitt om hverandre, helt utslitt tredje trimester, orket ingenting, hadde masse kynnere og nedpress og samme halsbrann som sist. Nr 3 (jente): Kvalm hele første trimester og halsbrann igjen tredje trimester, ellers god form som i første svangerskap.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Hadde helt like symptomer med gutt og jente.. Anonymkode: ccc2a...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå