AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Noen flere? Det er helt grusomt.. jeg klarer snart ikke mer. Anonymkode: e39ab...2ef
Million Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Ring legen i morgen og be om resept på Afipran. Det var redningen for meg da jeg spydde i første trimester av graviditeten. Fungerte strålende, all kvalme og spying forsvant som dugg for sola!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Million skrev (1 minutt siden): Ring legen i morgen og be om resept på Afipran. Det var redningen for meg da jeg spydde i første trimester av graviditeten. Fungerte strålende, all kvalme og spying forsvant som dugg for sola! Jeg har fått det og tar det, men det hjelper ikke. Oppkastet kommer uansett. Helt grusomt. Men tusen takk for tips. Anonymkode: e39ab...2ef
Million Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått det og tar det, men det hjelper ikke. Oppkastet kommer uansett. Helt grusomt. Men tusen takk for tips. Anonymkode: e39ab...2ef Huff da, det var dumt. Men håper noen andre har andre tips da. Har du fått sykmelding i det minste?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Million skrev (22 minutter siden): Huff da, det var dumt. Men håper noen andre har andre tips da. Har du fått sykmelding i det minste? Jeg har tatt egenmelding noen dager, jobbet noen, også har jeg fått 5 dager sykemelding nå fram til mandag. Anonymkode: e39ab...2ef
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har tatt egenmelding noen dager, jobbet noen, også har jeg fått 5 dager sykemelding nå fram til mandag. Anonymkode: e39ab...2ef Du må ta både afipran og postafen. Anonymkode: 86a43...405
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Jeg kastet opp i 14 uker før det plutselig stoppet, jeg var uvel gjennom mesteparten av svangerskapet men oppkasten stanset.. Det jeg fant ut funket best var ingefær og pepperkaker 😄 en helt usansynlig kombinasjon men ja.. kanskje ett tips.. Anonymkode: 2e591...28c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kastet opp i 14 uker før det plutselig stoppet, jeg var uvel gjennom mesteparten av svangerskapet men oppkasten stanset.. Det jeg fant ut funket best var ingefær og pepperkaker 😄 en helt usansynlig kombinasjon men ja.. kanskje ett tips.. Anonymkode: 2e591...28c Pepperkaker har jeg ikke prøvd! Skal ned på butikken i kveld og kjøpe! Tusen takk for tips. Alt hjelper. Anonymkode: e39ab...2ef
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Noen må legges inn for å få væske intravenøst. Hvis du er dehydrert vil du føle deg dårlig pga det også, det blir en nedadgående spiral. Anonymkode: dbd3f...154
Isabel94 Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 Hold ut! Jeg kjenner meg så igjen, sleit med hyppig oppkast i to måneder. Fikk knapt i meg mat/drikke, kom rett i retur. Redningen ble et mørkt soverom, var ikke istand til å fungere. Fikk også kvalmestillende hos legen. Ble veldig trøtt av dem, så jeg sov vekk så og si hele sommerferien.. Fokuserte på å få i meg vann, og tok tabletter fra apoteket mot dehydrering. For meg ga den verste kvalmen seg da jeg var 15+5 på vei heldigvis. Nå har jeg hatt store deler av 2 trimester helt spyfritt, fungert bra og har matlyst igjen. 💕 Jeg har nesten glemt den verste perioden nå. Det blir bedre! 💕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå