AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Del Skrevet 4. november 2021 Hei. Jeg og min samboer skal gifte oss og vil ikke bruke masse penger på et bryllup. Vi har derfor bestemt oss for å dra til Las Vegas og heller bruke pengene på en flott ferie der. Selv om vi skal gifte oss i Las Vegas så ønsker vi fortsatt at det skal være en fin og litt tradisjonell (på vår måte) vielse. Og litt av det handler jo selvfølgelig (for meg) om å ha en brudekjole. Jeg har vurdert mange alternativer og sitter nå å tenker at jeg kanskje kan bestille en litt billig kjole på nett. Har funnet noen fine på Zalando og på jjshouse. Er det noen her inne som har erfaring med å bestille kjolen sin fra jjshouse eller en annen nettbutikk? Jeg vet at jeg ønsker A-linje eller prinsesse da det er mest flatterende for min figur. Jeg har falt litt for denne kjolen. Har sett på bildene fra folk som har kjøpt den og synes den ser fin ut IRL også. Eventuelt om noen her inne vet hvor man kan få tak i en brudekjole til mellom 2000-4000kr fra en butikk i Viken området. Anonymkode: ee8ca...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Del Skrevet 4. november 2021 Har du vurdert å se på Finn? Vil tro at en brukt kjole fra en ordentlig salong både kan bli like billig og VELDIG mye finere enn noe fra jjshouse. Anonymkode: 84813...a4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 Ville stolt med på Zalando enn jjshouse for å si det sånn. Anonymkode: bc5f1...64d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg bestilte to brudekjoler fra jjshouse nå nettopp. Begge satt veldig fint på, og var i overraskende god kvalitet, synes ikke de var noe dårligere enn andre kjoler jeg har prøvd. Sendte de tilbake fordi stilen ble litt for prinsessebrud når jeg fikk de på, men de var absolutt fine kjoler. Også gnager det på samvittigheten når tenker på hva slags forhold de jobber under. Har også bestilt både to og tre kjoler fra zalando og boozt som jeg har sendt tilbake. Vil tro det er enklere om man har vært i en brudesalong og funnet ut hva man er ute etter. Endte med en annen kjole fra ByMalina, men de er hakket dyrere igjen. Anonymkode: 3d487...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 7. november 2021 #5 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Jeg var i brudekjolesalong og prøvde kjoler, det var en miks av to kjoler jeg likte best. Jeg hadde allerede sett på en kjole på JJshouse som var nettopp en miks av disse, og siden den er 10.000 kr billigere, så tar jeg sjansen og bestiller. Man kan selvsagt ikke forvente samme kvalitet, og jeg tror det er viktig å se an hvilken type kjole man bestiller på nett, for det er ikke alle som er like fine. Selv ble jeg overbevist etter å ha sett et titalls bilder av andre bruder med kjolen på, så jeg håper det beste! Regner med å måtte betale for å skreddersy den da, selvsagt, og har en plan B hvis jeg ikke er fornøyd. Generelt er det sikkert lurt å prøve kjoler i salong først, så du vet hva du liker Endret 7. november 2021 av Aviale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 Kjøpte brudekjole fra jjhouse. Billigeste skiten jeg har sett noensinne, og fikk ikke kontaktet noen for å få den returnert...var noen tusenlapper ut vinduet, ja. Anonymkode: b33c8...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Del Skrevet 13. november 2021 Har kjøpt flere kjoler fra jjhouse, typ galla/bryllup (kunne vært brudekjoler hvis de var hvite). De ble sydd etter mål og jeg var veldig, veldig fornøyd. Hadde ikke trodd det da jeg egentlig er ganske kresen. Viktig å oppgi korrekte mål og være sikker på at de passer fasongen din. Jeg bestilte stoffprøver i forkant. Bare husk på at det er mva og toll i tillegg til det kjolen koster.., Anonymkode: 963ed...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 13. november 2021 #8 Del Skrevet 13. november 2021 Flere nettbutikker som har rimelige kjoler. https://www.monsoon.co.uk/wedding-occasion/the-bride/wedding-dresses-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 12.54): Kjøpte brudekjole fra jjhouse. Billigeste skiten jeg har sett noensinne, og fikk ikke kontaktet noen for å få den returnert...var noen tusenlapper ut vinduet, ja. Anonymkode: b33c8...fe5 Jeg har kjøpt mange kjoler derfra og har alltid vært superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå