Gå til innhold

Ville du tatt en test eller vært redd for exu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over IKM med fire dager. Har somregel en syklus på 25dgr i snitt. Dette her er den fjerde dagen med blodig utflod. Ikke nok til å bruke gul tampong eller truseinnlegg men mere bår jeg tørker meg innimellom. Har hatt endel sterke mens smerter som kommer og går.  Nå er det mere en slags murring / stikking i venstre eggstokk.. tappen er høy og hard men litt blodig slim på fingertuppen etter jeg sjekker (1gang om dagen nå)🙈 sorry detaljer. Jeg er redd det er exu pga veldig sparsom blødning over fire dager! Kan vel ikke kalle det blødning heller.. hadde en abort i sommer i uke 7 som startet med sporadiske småblødninger på papiret ved toalett besøk fra IKM dagen og helt ut til uke 7 da det kom smerter og fosset ut. Så er ikke så optimistisk her. Uansett hva gjør jeg? Tester. Hvis positiv? Hva da? Har endel smerter syns jeg i forhold til hva jeg er vant med som tidlig gravid. Skal jeg ta det medro eller sjekke medengang? Jeg er i så tidlig  fase  først og fremst bekymret for meg selv. Jeg har ikke kjempe angst for å abortere osv. skjer det så skjer det, men syns dette er underlig og ubehagelig. Mensen har hatt sjangsen å sette i gang i fire dager nå men er bare pittelitt å så ikke mere. 
jeg får ikke testet før etter helgen.. så jeg sitter her da å spør dere, noen med erfaringer ? Kan roe meg litt?❤️ Sorry kaos innlegg.. takker for alle svar !!

Anonymkode: fcb16...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...