Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Det overgikk den mest spennende Mankell-krimen Men spøk til side - Brennpunkt om Nokas-saken var utrolig spennende - kan ikke huske å ha blitt så bergtatt på lenge. Bernander er en skikkelig tøffing som trosset namsretten og likevel sendte programmet.
tommeline Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Enig! Satt og gapte hele programmet. Ante virkelig ikke at politiet benyttet seg av slike metoder i Norge. Naiv som jeg er...
Gjest Dum Perignon Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Lite nytt i programmet, ut fra hypen og dommen skulle man tro det var mer krutt enn det faktisk var. Etterforskningsmetodene er diskutable, men ikke nye, og finansakrobaten har vært et navngitt rykte i lang tid. Nå vet "alle" det, men alle som har interesse av det har visst det lenge. Dog: Det var helt klart riktig å sende pogrammet.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 Enig! Satt og gapte hele programmet. Ante virkelig ikke at politiet benyttet seg av slike metoder i Norge. Naiv som jeg er... ← Slike metoder? Spesialenhetene innen politiet er svært dyktige, og de finner ut og vet langt mer enn noen av oss får vite. Hvis de forgubba poppisene i Høyesterett kunne brukt loven med fornuft, så hadde vi nok sett langt større resultat av den jobben politiet her til lands gjør.
Mini_me Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Fikk ikke sett programmet, men det kommer vel i reprise??
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Du kan se det på nrk webtv. Syntes den var litt "sensasjon", jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå