Gå til innhold

Utrolig bra Nokas-Brennpunkt

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Det overgikk den mest spennende Mankell-krimen :ler: Men spøk til side - Brennpunkt om Nokas-saken var utrolig spennende - kan ikke huske å ha blitt så bergtatt på lenge. Bernander er en skikkelig tøffing som trosset namsretten og likevel sendte programmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Satt og gapte hele programmet. Ante virkelig ikke at politiet benyttet seg av slike metoder i Norge. Naiv som jeg er... :sjenert:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Lite nytt i programmet, ut fra hypen og dommen skulle man tro det var mer krutt enn det faktisk var. Etterforskningsmetodene er diskutable, men ikke nye, og finansakrobaten har vært et navngitt rykte i lang tid. Nå vet "alle" det, men alle som har interesse av det har visst det lenge.

Dog: Det var helt klart riktig å sende pogrammet.

Skrevet
Enig!

Satt og gapte hele programmet. Ante virkelig ikke at politiet benyttet seg av slike metoder i Norge. Naiv som jeg er...  :sjenert:

Slike metoder? Spesialenhetene innen politiet er svært dyktige, og de finner ut og vet langt mer enn noen av oss får vite. Hvis de forgubba poppisene i Høyesterett kunne brukt loven med fornuft, så hadde vi nok sett langt større resultat av den jobben politiet her til lands gjør.
Skrevet

Fikk ikke sett programmet, men det kommer vel i reprise??

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du kan se det på nrk webtv. Syntes den var litt "sensasjon", jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...